Is het mogelijk om mail te ontvangen wanneer er een antwoord komt op een forum waarin je iets post (en dus niet de poststarter bent)?

Overigens heb ik tot nu toe nog helemaal geen mail ontvangen (zowel als ik E-mail bij reply? aanvink als wanneer ik het niet aanvink)

En wanneer ben ik geen newbie meer? :)
Kasper schreef op 23.09.2004 18:28
Is het mogelijk om mail te ontvangen wanneer er een antwoord komt op een forum waarin je iets post (en dus niet de poststarter bent)?
Als in op dit forum? Of op een forum wat jij hebt?
Kasper schreef op 23.09.2004 18:28
Overigens heb ik tot nu toe nog helemaal geen mail ontvangen (zowel als ik E-mail bij reply? aanvink als wanneer ik het niet aanvink)

En wanneer ben ik geen newbie meer? :)
Als je er niet meer om vraagt... ;)

Elwin

[Edit: Typo]
ik krijg wel emailtjes hoor dus het werkt wel.....................
ah, je bedoelt zoiets als: hou me op de hoogt van dit draadje

Nee, dit forum ondersteunt dat niet. (of is het well-hidden?)

@bas: is wel een leuk idee trouwens
JoRRiZZa schreef op 25.09.2004 13:33
ah, je bedoelt zoiets als: hou me op de hoogt van dit draadje

Nee, dit forum ondersteunt dat niet. (of is het well-hidden?)

@bas: is wel een leuk idee trouwens

Ja dat bedoel ik :)
Die optie heb je wel als je een topic start - wat blijkbaar ook nog eens werkt :P -, maar niet als je gewoon post in een topic.
Vind ik persoonlijk wel jammer :(
[quote=Elwin [a.k.a. SpaceFrog] schreef op 23.09.2004 18:31]Als je er niet meer om vraagt... ;)
[quote]

Nou moe, ik heb er toch niet meer om gevraagd, waarom blijf ik dan toch een newbie :'( :P
Update: bij mij werkt opeens de mailfunctie weer als je een topic start! Heb je er iets aan veranderd Bas? Vind het wel cool iig, wacht alleen nog op een mogelijkheid om threads te volgen als je niet de topicstarter bent...
Dit is altijd zo geweest volgens mij....

Maar misschien is een RSS een leuk alternatief. :)
RSS dacht ik ook al aan (heb ik ook al eens geopperd). Lijkt me ook een coole functie, kan ik de topics op mijn LCD schermpie volgen!

Maar er is toch geen mogelijkheid om topics te volgen dmv mail als je niet de topicstarter bent of vergis ik me nou??

Reageren