Ik heb sinds een paar dagen een nieuw TFT standaard voor mijn Acer 1916WS en nu heb ik vele opties meer.

Zo kan ik nu dus mijn beeldscherm "90 degrees" draaien voor het bewerken van lange lappen tekst en dergelijke.

Nu wil ik dat mijn Resolutie zich ook draait zodat niet ook het oppervlak mee draait maar dat die na een instelling veranderd.

Weten jullie hiervoor een programmatje. Ik weet dat het in Nview zit en Catalyst heeft het volgens mij ook maar heb alleen de *.ini files geinstalleerd als Driver en heb hier dus geen beschiking over. Welk (freeware)programma kennen jullie daarvoor en hebben jullie misschien zelfs wel gebruikt
het kan gewoon in Windows door control + pijltjes toetsen.
Hier zal dan toch een Externe Applicatie voor zorgen bij jou want zowel Windows 2000 als Windows XP reageren niet
ctrl+alt+pijltjes

edit: bij WXP SP2 iig
Dit switched tussen beide monitoren maar laat de weergave geen 90 graden draaien
als het goed is wel. CTRL+ALT+UP, CTRL+ALT+DOWN etc
Had ik ook geprobeerd dacht dat je wel zou snappen, maar up en down is scroll up and down niet scherm draaien...ik denk toch dat dit een feature is die vanuit jou Nview of Catalyst voortkomt

Reageren