Hallo,

Omdat ik echt alléén maar goede reacties hoor over MAC/OS, wil ik dit zelf ook graag installeren (MAC/OS 10.4.x Tiger), maar kan dit op een normale PC? Ik hoorde nl. dat het alleen mogelijk was op Apple Mac stations..

Mijn specs zijn (mocht het er toe doen):
Intel Core 2 Duo E6400 (2,13Ghz)
Asus P5B
1024MB DDR2 PC5300
Ati Radeon X1300 Pro 256MB DDR2
koop je een mac...

mac != pc
OSX bevalt mij, na zo'n 23 jaar DOS en Windows, uitstekend! Heb het zelf wel draaien op een MacBook Pro, dat is dus geen enkel probleem. Windows staat er overigens ook op, zolang IE de leading browser is, zul je wel moeten kunnen testen.

Volgens dit artikel kun je OSX ook op een pc installeren. Succes en laat ons even weten of het is gelukt en wat je van OSX vindt.
Ikzelf heb een MacBook Pro en Apple Mac is inderdaad perfect. Vooral de veiligheid vind ik super... helemaal geen gezeur meer, met niets. Het is natuurlijk even wennen.. alsof je een computer weer moet leren kennen :-)

Maar het is het waard!

Allang het is natuurlijk niet helemaal een Apple als je hem op een PC hebt he ;)
Ik ga eens kijken thuis vanavond, iig bedankt! En ik laat het weten :)
inderdaad, de mac is super. zelf heb ik met een week full-time werken ervoor gezorgt dat ik alles onder de knie had. Het enige wat is over heb gehouden aan windows is dat ik me muis heb veranderd in 2 knoppen ipv 1. Dat kan je zelf instellen natuurlijk.

Reageren