Wie heeft hier ooit wat gekocht of natuurlijk geannuleerd bij game247.nl .
Want ik zit daarmee met een probleem , ik heb daar per ongelijk 2x het zelfde product betaald via machtiging allebei op een andere account, dus dan krijg ik 2x hetzelfde product, want heel stom van me is.
Nu ben ik dus al een hele tijd op de site te zoeken en er staat binnen 24 uur kan ik me product annuleren maar dat staat nergens waar en hoe ik dat moet doen. Ik zobeetje dus overal gekeken en kan zelf niks vinden om het product te annuleren. Ik heb tot 5 uur vanavond ongeveer dan is die 24 uur voorbij.
Wie kan me uit de brand helpen dat ik niet 2x het zelfde spel krijg …
Reageren via email:
Kosten: Gratis
Responstijd: Reactie binnen 24 uur
Geopend: Maandag t/m zondag

Reageren via telefoon:
Kosten: 0,35 per gesprek
Responstijd: Reactie binnen 24 uur tijdens openingstijden
Geopend: Maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00

• Noot: In verband met veiligheids redenen kunnen wij alleen reageren op uw vragen indien u het emailadres gebruikt welke u ook bij uw bestelling heeft opgegeven.

Reageren per post of fax
Game247
Postbus 4007
2301 RA Leiden
Nederland
Fax: + 31 (0)84-7540396
Telefoon: +31 (0)20-5248665
Dit adres gebruiken voor reacties/vragen per post
Voor retouradres klik hier

Kantooradres:
Game247
Offerspad
2331 NB Leiden
Nederland
Geen afhaaladres, alleen afspraak op uitnodiging
KVK: 28092330

Al eens gebeld met hen ?
nee wel bericht gestuurd als ik om 4 uur geen bericht terug heb dan ga ik wel bellen... maa rik dacht dat ik via de website ook kon annuleren,... of is dat dus niet zo..
Als je iets niet ziet staan, bel je best gewoon even. Doe je niemand geen kwaad mee, en die mensen worden toch betaald om je te helpen.
Volgens de wet kopen op afstand heb je het recht om het produkt zonder opgaaf van redenen sowieso terug te sturen, ik geloof binnen 8 dagen.

[edit]7 dagen, zie hier bijvoorbeeld.[/edit]
Kasper schreef op 16.11.2006 11:08
Volgens de wet kopen op afstand heb je het recht om het produkt zonder opgaaf van redenen sowieso terug te sturen, ik geloof binnen 8 dagen.

Zeker dat dit geld met Games/Dvds/Cds? Anders zal hier véél misbruik van gemaakt worden...

[edit]Natuurlijk, was vergeten dat dit ook in een plastic verpakt zit, zolang die nog gesloten is, zullen ze er misschien niet moeilijk over doen.[/edit]
Wat je kunt doen is het bedrag wat automatisch van je rekening is gestuurd storneren. Zie website van je bank voor meer details.
@Rafael: je hebt gelijk. Die zgn. afkoelperiode voor dvd's en cd's geldt alleen als het produkt nog verzegeld is. Zie de website in de edit van mijn vorige post :)

Maar je kan volgens mij ook gewoon bellen, iedereen zal snappen dat je niet 2x hetzelfde product geleverd wil hebben :) (Een beetje oplettende winkel zou zelf contact opnemen imho).

Reageren