Ik ben op zoek naar een script of iemand die wil meedenken en suggesties geven voor het volgende.
Ik heb een tekstfile met allemaal namen erin welke gescheiden zijn door regels maar dat kan ik ook veranderen door kommas als dat makkelijker is maar dat is het probleem niet ;)
Wat ik wil is dat een scriptje dat bestandje uitleest en van alle namen in het bestand automatisch een bestandje aanmaakt met de naam als filename.
Als er dus in de tekstfile staat:
karel
piet
tim
jozef
dan wil ik dus dat hij aanmaakt
karel.html
piet.html
tim,html
jozelf.html
Het liefst zou ik ook in die files alvast data willen zetten zoals een standaard html header en bv een link naar een file maar voorlopig zou ik al erg geholpen zijn als hij files kan genereren.
Ik ben geen leek in php maar files aanmaken en lezen is niet iets wat ik eerder gedaan heb en weet niet de mogelijkheden ervan.
Als iemand me kan helpen dan heel graag, het lijtk wat op het script wat hier een tijdje terug werd gevraagt alleen heb ik dus al een hele lijst met paar duizend namen en dat is niet handig als dat stuk voor stuk ingevuld moet worden. Ik weil het dus automatisch uit laten lezen uit een tekst file
1.217 views