Ik ben bezig met het bouwen van een site met een nieuwssysteem en een weblog systeem en er zal later ook nog een forum bijkomen.
Maar nu zal het me niet lukken om alles in me eentje te doen voor de frontpage(nieuwsgedeelte) ben ik van plan Of arjan's nieuwssysteem V2.5 te gebruiken of een andere waarvan ik de naam ff niet weet. voor de weblog ben ik er nog niet uit en 't forum word standaard phpBB.
Wat moet je kunnen:
Je moet redelijk met php aan de slag kunnen.
Je moet templates kunnen maken
En je moet kleine bugs/updates kunnen doen.
Wil jij me meehelpen stuur me dan een PM
gr.
robert
?
Onbekende gebruiker
18-11-2006 23:51
Laat me raden het levert niks op
O nee sorry was ik vergeten een gratis e-mail adres en een beetje dank
Doe eens even normaal webmakerij, dat jij voor alles geld wilt hebben oke, maar misschien is er iemand die ervaring op wil doen en die het wel gratis wil doen. Je hoeft niet te reageren als je niet wilt...
dis ook de eerste keer dat ik zoiets bouw dus wat hulp zal welkom zijn :P
ik denk ik vraag het hier ff want hier zitten de pro's
?
Onbekende gebruiker
18-11-2006 23:59
Oke ik geef toe ben vandaag is een beetje vervelo modus.
Maar wees realistisch loop dit forum eens door en zie dat dit één van de 1000de topics is die precies hetzelfde zijn.
Maar goed robert kan je dan vertellen waarom ik/of iemand anders moet gaan werken voor jouw website. Of met andere woorden waarom wordt jouw site een succes.
Oke ik geef toe ben vandaag is een beetje vervelo modus.
Maar wees realistisch loop dit forum eens door en zie dat dit één van de 1000de topics is die precies hetzelfde zijn.
Maar goed robert kan je dan vertellen waarom ik/of iemand anders moet gaan werken voor jouw website. Of met andere woorden waarom wordt jouw site een succes.
hij draait op de server van een klein forum van ongeveer 150 users en die is weer rerelateerd aan een forum met 100.000 den users
Ik wens je veel plezier met het maken. Oproepen voor vrijwillegers werk met voor een niet goed doel vind ik persoonlijk nuteloos. Een beetje PHP hier vraagt +/- 25 euro per uur. Stichtingen mogen van mij altijd een oproep doen maar wij zijn ook arme studenten die onze brood ook moeten betalen. Hulp op dit forum is nog steeds gratis. Maar ga er niet van uit dat wij voor +/- 30 uur aan een website werken wij wij alleen een gratis hosting en misschien een email adress voor terug krijgen.
Ik snap niet waarom jij zoekt naar een gratis server want je had een mooie aanbieding via gratis hosting rotzooi waar je 5 kliks neem dan een proxy.
Dus veel plezier met het leren van PHP. En totziens..