Graag zou ik willen weten hoe je een email verstuurt zonder dat andere email-adressen worden weergeven dus met BCC. Hiermee bied ik privacy aan de klant.
Ik heb het een en ander al geprobeerd met headers, helaas wil dit niet werken. Weet iemand hier een oplossing voor?
Dat heb ik geprobeerd ja. Maar volgens mij want je moet aan het begin doen van: mail($to);
En $to daar staan de email-adressen in. Zo kan je dat toch alsnog zien? Ook al heb je headers in gebruik??
Dat is toch geen probleem? Hij kan die extra headers toch gewoon aan $Headers toevoegen?
Als dit in reactie op mij was: precies wat ik bedoelde. Het staat in de eerste reactie (waar het moet) en in zijn snippet staat ook al header. Vandaar mijn reactie.
Dat heb ik geprobeerd ja. Maar volgens mij want je moet aan het begin doen van: mail($to);
En $to daar staan de email-adressen in. Zo kan je dat toch alsnog zien? Ook al heb je headers in gebruik??
Het eerste argument (de to) kun je gewoon leeglaten, en de e-mail adressen in je BCC zetten in de headers.
dus
<?php
mail('','onderwerp','bericht','headers(waaronder de bcc)');
?>