Heey! Ik had een vraag:
Wie gaan er allemaal naar de HCC beurs en eventueel GamePlay?
Ik ga zondag naar allebij :D

Ik ben benieuwd!
Zaterdag ga ik naar beiden, word echt wel vet :)

Ik wil echt zo hard dat Wii shirt trippen van een promotie lid :x
Ik ga morgen naar GamePlay :)

ff checken wat het allemaal inhoud, wordt wel lache denk ik
Weet niet zeker of die word ge-resized..

Dit is toch wel de bruutste stand :)

Btw, heb perskaart.. dus kan kiezen wanneer ik ga.
@Leo: hoe kom je aan perskaart?
[edit]het lijkt me wel tof. waneer en hoe laat is het? en mag ik zonder baasje naar binnen?[/edit]
Je mag gewoon gaan, mits je een kaartje hebt :P

www.gameplay.nl

Kaarten voor morgen zijn er niet meer, maar voor zondag nog wel!

Ow btw, houd er rekening mee dat niet alle treinen rondom utrecht rijden ivm een ongeluk..

En over die perskaart.. die heb ik gewonnen met een prijsvraag ;) dus ik zelf naar de VIP delen ^^
Leo schreef op 23.11.2006 20:28
Weet niet zeker of die word ge-resized..

Dit is toch wel de bruutste stand :)

[ignore][/ignore]

Btw, heb perskaart.. dus kan kiezen wanneer ik ga.

Met mensen issie een stuk minder hoor ;)
ik was vandaag als ongeveer de eerste in de jaarbeurs (kaartjes van school) voor gameplay. Ff de playstation 3 gecheckt. en op gespeelt. Stiekem in een hummer gaan zitten (van de 3) en een beetje gekut, toen nog geprobeert gratis de HCC! dagen binnen te komen, zonder succes (klasgenoot van mij wel btw). Echt erg indrukwekkend allemaal, maar alleen leuk voor een hele dag als hardcore gamer.

@jonathan, gewoon mailen naar gameplay zeggen dat je van het plaatselijke suffertje ben of van je schoolkrant en dan kan je gewoon een kaart krijgen. (evt. een camera meenemen) niks aan, kan je ook bij grotere festivals proberen ;)

[edit]
bij twijfel gewoon doen, gratis goodies en lekkere dames
[/edit]
Daarom ga ik juist, mooie foto's maken van de stands & babe's (met mij erbij natuurlijk ;) )

En om even de Wii te proberen & een shirt te rippen.. En daarna even de PS3 testen..

Later zal ook de HCC beurs aan bod komen, ook daar heb ik een gratis kaartje voor :)

Btw Jason, weet je of er interessante goodies zijn? zoals shirts? (dan weet ik waar ik heen moet morge om 10 uur)
Leo

En om even de Wii te proberen & een shirt te rippen.. En daarna even de PS3 testen..

Wii is geen probleem, maar ik adviseer je om gelijk om 10 uur bij de ps3 stand te gaan staan, anders kom je er binnen een uur niet in ;)
laat die 'spetterende' opening maar aan je voorbij gaan, alleen skate (van TMF) zegt dan: "hebben jullie er zin in?" en dan zegt iedereen "jaaaaaa" en dat is het.
Leo

Btw Jason, weet je of er interessante goodies zijn? zoals shirts? (dan weet ik waar ik heen moet morge om 10 uur)

Ieder uur gooit Xbox 360 goodies weg (geen tshirts, of misschien wel bij xbox) en dat doet nintendo ook de "hoogste" prijs is een muts. Playstation magazine word ook weggegeven. die loop daar gewoon bij met zo'n chick. ennne rockstarstand is kut... verder moet je maar ff kijken!
Ik was er vandaag geweest, was zeker relax :)
ik ben er gisteren geweest. het was erg leuk. maar die WII vind ik niet echt zo geweldig

Reageren