? Weblog.. hoe maak je zo'n ding? Door Onbekende gebruiker op 27-09-2004 21:33 778 views Oi iedereen, Ik ben een beetje aan het kijken hoe je nou een weblog maakt.. maar heeft er iemand eigenlijk wel antwoord op? vaak zitten een paar elementen in zoals search enz. Dit zijn neem ik aan php scripts, maar hoe maak je nu zoiets? Iemand een paar tips? Hoop het :) Thnx anyway! Link gekopieerd
M Mitch X 27-09-2004 21:59 Ligt eraan wat je psies als weblog ziet. Kdenk dat het doorgaans is: Datum opslaan Bericht opslaan Zoekmachientje Displaypagina Toevoegpagina Link gekopieerd
? Onbekende gebruiker 28-09-2004 08:57 Inderdaad.. dat zoek ik dus, maar hoe maak je nu zoiets??? Link gekopieerd
Sander D 28-09-2004 09:45 via php en mysql kijk eens naar wat mysql tutorials op deze website :) Link gekopieerd
A Ano Niem 28-09-2004 11:57 Er staan ook genoeg kant en klare weblogs op internet. Kijk bijv. op deze site eens tussen de scripts: Kant en klare weblog Bespaart je een hoop tijd als je geen verstand heb van php (en in dat geval ook plezier ;] ) Mvg Sickness Link gekopieerd