beste,
wie kan mij helpen met een probleem van een webshop.
de webshop staat op de volgende link. www.ajaxpride.nl/diverse/webshop.zip
als je deze webshop instaleerd en je gaat daarna naar je adminpagina dan kan hij opeens je gebruikersnaam en wachtwoord niet meer.
dat is vreemd want je voert het twee sec geleden in bij je installpagina.
heb alles al cmod 777 gegeven maar kom gewoon niet verder dan inloggen.
hoop dat iemand mij hierbij wil helpen om te kijken waar de fout zit, het lijkt me een leuk systeem voor een beginner.
Offtopic: chmod 777 is uitermate onveilig! Hiermee geef je alles en iedereen lees- en schrijfrechten. En als er iets is dat je niet wilt, is dit het wel... Er is helemaal niemand, behalve jij, die schrijfrechten nodig heeft.
Ga je eens verdiepen in CHMOD en zorg dan voor veilige instellingen op jouw site. Je vast niet te wachten op een gehackte website.
ja begrijp dat het onveilig is om om alles te cmod naar 777 maar ik wilde toch even uitproberen of ik me dan wel kon inloggen,dat daar misschien de fout in zat, maar helaas ook niet.
Ik heb ook al een paar mailtjes gestuurd naar de maker van dit script, en met mij nog vele andere, alleen hij reageerd niet.
dus denk dat ik dit script voor gezien laat en maar opzoek moet naar een ander webwinkel systeem.
alleen dat is niet zo makkelijk want een php webshop is moeilijk te vinden op het web.
dus als iemand nog iedeen heeft dan hou ik me aanbevolen.