Mijn moederbord van mijn PC is vernaggeld, dus nu heb ik ff een tijdelijk moederbord. Het vervelende is alleen, dat ik nu dus ook een andere hardeschijfcontroller heb. Aangezien Windows dat niet automatisch aanpast, wil hij niet meer goed opstarten.

Mijn vraag is dus, of ik de hardeschijfcontroller kan wijzigen, of dat ik beter gewoon Windows opnieuw kan installeren.

Ik heb het al even aan mijn grote vriend Google gevraagd, maar die wist ook niet zo veel....
gewoon als secundaire schijf eraan hangen en je PC opstarten van de orginele schijf.
Hoe bedoel je precies? Mijn schijf in een andere computer hangen? Daar heb ik toch niks aan?
jawel, dan kan je je bestanden kopieeren, en dan je pc opnieuw installeeren maar wat PHP Newbie probeert te zeggen is dat je de schijf die eigenlijk bij dat tijdelijke moederbord hoord, als opstarthardeschijf moet gebruiken, en als tweede schijf je eigen...
Het probleem is dat er geen andere schijf bij dat moederbord zit ;-) Ik heb gewoon alle onderdelen uit me ene PC op het tijdelijke moederbord geprikt.

Maar dat ik mijn schijf in een andere PC kan hangen wist ik, maar ik vroeg me af of je niet gewoon de boel kan aanpassen in je Windowsinstallatie, dat scheelt me namelijk een hoop werk...

Reageren