Beste PHPers,

Ik heb een vraag en een oproep. Ik heb eigenlijk binnen 2 weken het volgende systeem nodig. Ben bereid je er per uur voor te betalen. Dit is wat ik nodig heb en denk dat het helemaal niet moeilijk is, misschien heb je 't al ergens liggen.

Een nieuwsbrief met MySQL. Het is voor een tennisvereniging. Ik wil dan die brief online kunnen opstellen en er variabelen in kunnen toevoegen.

Bijv. Beste $voornaam $achternaam,

Je contributie is $contributiebedrag.

Snap je? Dus dat ik zelf kan bepalen welke variabelen ik waar in de email neerzet. Deze moet vervolgens naar alle leden, of mensen die bijv. op de wachtlijst staan verzonden worden.

In principe zijn er dus 2 groepen. Leden + Wachtlijst. Ik hoop heel graag dat het lukt en iemand het wilt doen. Stuur mij een PM als je interesse hebt. Heb het heel erg nodig. Moet het voor iemand bouwen, maar kan 't zelf niet.

Alvast bedankt!
Brief klant:

Wat wij het liefste zouden willen is een module, die toepasbaar is voor meerdere doeleinden, zoals:

- het bericht aan de mensen van de wachtlijst;

- een contributiefactuur aan de leden;

In dit soort berichten zitten verschillende variabelen, zoals achternaam, voornaam, referentienummer (van de wachtlijst), e-mailadres (hieraan wordt het bericht ook opgehangen), knltb nummer, contributiebedrag, ed.

Misschien moeten we even bellen om te zien of datgene wat wij willen wel mogelijk is. Idee is dus dat we per standaard e-mail een aantal variabelen inbrengen. Bij de ene standaard e-mail kunnen dat er 4 zijn, bij een ander 6....
* Bumpen * mag pas na 24 uur.

Was helemaal niet m'n bedoeling beste SanThe. Wilde dat er alleen nog even aan toevoegen.
Daar heb je het edit-knopje voor.
Daar heb je een puntje. *blush*
Trapje naar het juiste forum!
Oh ja. Scherp. Dank je! :)

Reageren