Ik weet dat het hier niet thuishoort, maar misschien dat jullie het toch weten.

Ik sloot vandaag Thunderbird af en startte het een paar minuten later weer op, alleen toen kwam ik tot een schrikbarende ontdekking en dat is dat er niets meer in staat.
Geen e-mail adressen, berichten of wat dan ook.
Het vreemde is dat de lijst met mappen ook totaal leeg is (wit), je kunt dus ook geen Postvak IN aanklikken o.i.d.
Als ik Thunderbird opstart komt hij met de vraag of ik een nieuwe account wil aanmaken.

Nog vreemder is dat wanneer ik enkel afmeld, dat hij dan wel ziet dat ik nog een bepaald aantal ongelezen berichten heb. Maar afmelden en opnieuw opstarten van de computer helpt dus niet helaas.

Ik heb totaal geen verklaring waar dit door veroorzaakt kan zijn aangezien ik het programma alleen maar afgesloten heb en geen wijzigingen heb gemaakt in accounts, e-mail adressen of wat dan ook?

Iemand een oplossing hiervoor aangezien ik nu al een 2 uur aan het proberen ben, maar ik het niet voor elkaar krijg en de e-mail toch best wel belangrijk is (bedrijf).

Alvast bedankt.
Der zat toch een critical bug in? Zoiets las ik laatst op tweakers.net geloof ik.

En dat had hiero iets mee te maken

link

GR. mebus
mmh lekker dan, ik heb dus 1.5.0.8, want tja, automatische updates staan aan.

Ik moet dus maar gewoon wachten tot 1.5.0.9 uit is? En het is ondertussen December, dus ik hoop dat deze toch wel zeer zeer binnenkort verschijnt. Ik krijg namelijk toch wel tegen de 100 e-mailtjes per dag. Dus voorlopig zal ik het even op de webmail moeten afhandelen denk ik.

Mochten jullie overigens nog een paar screenshots willen zien:
Hier is een screenshot te vinden.
http://www.uploadarchief.com/Bestanden/f3f27a324736617f20abbf2ffd806f6d.jpg
En hier nog een met de vraag voor een nieuwe account
http://www.uploadarchief.com/Bestanden/38913e1d6a7b94cb0f55994f679f5956.jpg
Ik betwijfel of dat die bug is, ik had last van die bug, maar niet al mijn berichten waren verdwenen. Ik heb het overigens opgelost door version 3 alpha 1 te installeren.
@Boaz, waar kan ik dat vinden en had jij daarmee ook al je oude berichten e.d. terug?
Ik zag vandaag dat 1.5.0.9 uit was en heb deze dan ook geïnstalleerd, maar helaas is dit geen oplossing. Het resultaat is nog steeds hetzelfde.

@Boaz, waar kan ik dat downloaden?
Hier

Maar ik ben in middels naar 1.5.0.9 gegaan en zie geen mailtjes meer verdwijnen.
Ik had gisteren een soortgelijk probleem met Firefox. Al mijn instellingen waren verloren... :)

Reageren