Sommige vragen zijn zo onduidelijk als de *knip*

Daarom is het misschien handig om misschien een goede posting te maken:

Zoek machine

Google / interne zoek machine is niet voor niets ontwikkeld gebruik hem ook!
Veel vragen zijn al duizend keer gesteld!

Vermeld een DUIDELIJKE titel:

Topics als PHP & Mysql , Vraagjuh, enz.... zeggen niets:

Een vraag hebben we meestal hier wel. Deze website draait om php & mysql dus vragen zijn daar aan de orde van de dag.

Beter is te vermelden in het kort: Headers already send, Fotoboek, PHP op een @home server...

Zo\'n topic zegt meer dan al die andere topic\'s Een error of wat je wilt doen is veel makkelijker en de bezoekers weten wat jij wilt doen.

Post geen email adressen

Wij zijn een forum met als doel om mensen te helpen. Mail/msn adress voegen niets toe en ondermijnen het idee van een forum om zoveel mogelijk mesen te helpen. Als jij je mail/msn adress gaat posten kunnen wij net zo goed het forum op doeken.....

Post zelf
We bezitten geen glazen bol. Zijn niet helderziend dus alles wat relevant is met je posten. Post dus eventuele errors en de relevante delen van het script. Vermeld duidelijk wat je wilt en wat het probleem is..

Zorg dat dit duidelijk wordt gedaan.

Ban Crinimals

Maak geen posts over Crinimals!
Ik vind mijn slimme vragen tutorial beter, eigenlijk :)

Ik vind dat er best een verschil is tussen regels (het liefst zo min mogelijk regels, dan krijg je ook zo min mogelijk gezeik over regels, en nog minder eikels die gaan roepen dat regels nou eenmaal regels zijn).

Ik heb vertrouwen in de moderators, dus zijn regels niet nodig :)

Grtz,

Adje
Ik weet het maar kan nu bijna elke post aan passen :/
eerlijk gezegd heb ik het ook niet echt op regels :)
Welke dan?

Het stoort mij stukken minder.

Ik denk dat we gewoon niet te veel grootheidswaanzin moeten gaan krijgen, en nog steeds welkom zijn voor diegene die niet direct het hoge intellect in pacht hebben.

We moeten niet gelijk elke nieuwkomer met de grond gelijk maken en zorgen dat ze hier nooit meer terug komen.
vind ik ook.. phphulp moet eigenlijk zo zijn dat er geen regels zijn en dat we er voor iedereen zijn.. moet 'gezellig' blijven zeg maar.. regels zijn er om overtreden te worden en je krijgt er gelijk een naar gevoel van in je buik :) daarom close ik dit topic :) als er nog wat is moet je het maar ff via pm laten weten .. iig bedankt voor de goede bedoeling!

Reageren