Hallo allemaal, ik zoek iemand die dit script voor me kan bouwen:
Te coderen pagina's met uitleg:
- Een register
- Een login.
- Een maal ingelogt de mogelijkheden tot:
- Wijzig gegevens (bijv. wachtwoord en STEAM:ID)
- Maak een clan aan
- Join een clan
- Uitloggen
- Een pagina met alle geregistreerde gebruikers.
- Een pagina met alle geregistreerde clans.
- Admin met de mogelijkheden tot het verwijderen van clans/gebruikers
Mocht ik tevreden zijn over bovenstaande gecodeerd. Over tevreden zijn bedoel ik dat het goed werkt. Dan zou ik het script uit willen breiden met:
- Cup sign in pagina met de mogelijkheid dat de admin deze kan openen en sluiten.
- Overzicht van geregistreerde clans in de cup.
En zo wil ik dit langzaam uitbreiden. met meerdere dingen, maar gelieve stapvoet gewijs zodat ik in termijnen kan betalen. En dit script is niet voor een verdienend einde.
Als iemand dit wilt doen graag, voor msn: ***@-----.nl of gewone mail: [email protected] Over de prijs praten we via mail of msn.
Ik gok dat hij bedoeld met tevreden dat hij voldoende inkomsten kan genereren, echt origineel is het idee overigens niet (gewoon een soort clanbase) en ik vraag mij af wat JOU bijlage in het geheel is.
Waarom zou ik als programmeur veel tijd stoppen in het ontwikkelen van iets (voor bijna 100%) als jij er vervolgens de credits en inkomsten van krijgt? Waarom zou ik het niet zelf op een domeinnaam zetten?
en wat is het totaal bedrag wat je in gedachten had voor dit systeem??
Het verdient 50 euro.
Dus aan de hand van een uur tarief a 20 euro / uur inclusief de documentatie komt een gemmidelde bezoeker niet verder dan dan het bij elkaar zoeken van de gegevens en het voorbereiden van het contract script.
Frank schreef op 06.12.2006 20:25
Kun je het begrip 'tevreden' even meetbaar maken? Dus uitleggen wat jij verstaat onder 'tevreden'.
Zo niet, dan zal niemand weten wat jij daar mee bedoelt en dus kan niemand datgene maken wat jij zoekt.
Dat het script werk.
Hopelijk heb je wel goede documentatie over alle eisen en alle informatie die in jouw systeem wordt gebruikt.