Daarom graag jullie mening over de huidige layout. Wat kan er beter, wat is er verkeerd.
Een meer specifieke vraag die ik ook heb is of bij gedichten de tinten roze en geel niet te flets zijn. Op één scherm waarop ik de site gezien heb is het zelfs onzichtbaar.
Nu ziet een site er op elk scherm wel anders uit, maar niet te zien, misschien is het toch iets te licht :s
Roze (oranje achtig) ziet er niet uit. Denk eens aan de kleur roze. Opzich voor de rest er goed uit zien, maar die bgcolor vloekt in alle opzichten. Combineer het heftige paarse eens met een wat donkere warme kleur (donderachtig rood).
Je bedoelt die gestreepte achtergrond? Mja ik ben ermee akkoord dat het misschien niet de mooiste keuze is. Zeker op hoge resoluties kan het wel eens teveel van het goede zijn.
background-image:
verkeerde kleur, vloekt bij de rest, en idd oranje-achtig, probeer bijv. om de site een beetje door te laten lopen in de achtergrond.
de layout:
Wel goed opzich, alleen ik weet niet of dat door de achtergrond komt maar als je er een tijdje naar kijkt doet het pijn aan je ogen.
Verder een overzichtelijk menu, toepasselijk kleurgebruik (donker rood had idd ook gekund).
Ik vind de lay-out niet slecht. Hij ziet er hetzelfde uit in FF, IE en Opera. Heb je de CSS helemaal zelf gedaan? Dan ben je goed op de hoogte. Het roze van de linker- en de rechterkolom vind ik niet goed passen bij de zalmkleur van de achtergrond. Misschien daar iets meer contrast.
Ik ga niet zeuren over de layout, ik sluit me bij bovenstaand aan en de rest weet ik ff niet.
Meer inhoudelijk:
Als je op gedichten klik enzo dan krijg ik allemaal gedichten. Scroll ik helemaal naar onderen krijg ik te zien dat er nog 10 pagina's zijn. Dit moet je echt beter doen. Of categoriseren op soort of op beginletter van de titel. Hopelijk heb je wat aan mijn commentaar :)