Heb je een voorbeeld online?
Link gekopieerd
Gaat je pagina horizontaal scrollen? Of verticaal?
Link gekopieerd
horizontaal
Edit: Ik heb zeg maar een lange tekst dat ik haal via de mysql, personen die geen br of p gebruiken onstaat een heele lange tekst zeg maar. Hie bij het forum gaat het atumatisch naar de volgende regel.
Link gekopieerd
?
Onbekende gebruiker
10-12-2006 00:00
iets met word-wrap gedaan?
Link gekopieerd
Als je een lay-out hebt met CSS, is het slim om de hele pagina-inhoud in een DIV te zetten. Bijvoorbeeld zo:
#container {
width: 90%;
}
Link gekopieerd
peter schreef op 09.12.2006 23:59
personen die geen br of p gebruiken onstaat een heele lange tekst zeg maar. Hie bij het forum gaat het atumatisch naar de volgende regel.
Je kunt er toch zelf voor zorgen dat tekst
altijd in een <p> terechtkomt? Als je het uit je DB haalt en je echoot het naar het scherm, dan zet je er ook <p> tags omheen.
Link gekopieerd
Ik heb zeg maar zo`n pagina.
BODY {
MARGIN-TOP: 12px; BACKGROUND: #eeeeee; COLOR: #000000; TEXT-ALIGN: center
}
.Buitenkant {
BORDER-RIGHT: 1px solid; BORDER-TOP: 1px solid; FONT-SIZE: 70%; BACKGROUND: white; MARGIN-LEFT: auto; BORDER-LEFT: 1px solid; WIDTH: 90%; COLOR: #000000; MARGIN-RIGHT: auto; BORDER-BOTTOM: 1px solid; FONT-FAMILY: Verdana, Georgia, "Times New Roman", "trebuchet ms", Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; TEXT-ALIGN: left
}
Ik heb als buitenkant width 90 procent gebruikt, als ik dat verander krijg je het heele pagina klein.
Ik probeer ook even container.
Link gekopieerd
Container heeft geen invloed.
Vb. Maar nu heb ik een tekst aan elkaar in een test.html geprobeerd, dat scrolt ook mee.
Jan en als je geen db gebruikt maar zeg maar in tekstbestandjes opslaat
ยท dan doe je include('blabla.php'); echo "$test";
Maar waar moet ik de br dan zetten?
Link gekopieerd
Srry ik weet nu niet echt of ik edit moet gebruiken.
Maar het is gelukt.
Ik had als vb. dus een lange tekst met: blablabla geschreven.
Nu heb ik er spatie in het midden toegevoegd waardoor het tekst wel naar het volgende regel ging.
Thanx.
Link gekopieerd