Ok ik zit in de 2e klas ICT niveau 4 versneld.
we moeten een rooster bouwen waarbij medewerkers afspraken kunnen toevoegen en wijzigen enzo, dit is voor mij niet zo heel moeilijk ondanks de weinige ervaring, en om van duidelijke uitleg te spreken op school ben ik ook niet overtuigd. Waar ik wel problemen mee heb is het gebruiken van permissies. zijn er mensen geintereseerd in dit project of hebben jullie nog goede tips die ik zou kunnen gebruiken als zo goed als net beginnende phper/mysgler? voor een complete projectomschrijving kan je me wel mailen als je er belang bij hebt.
Het is dus een schoolopdracht, het is dan niet de bedoeling dat we interresse hebben in dit project, omdat je het toch zelf zal moeten doen. We kunnen je wel helpen met problemen waar je tegenaan loopt.
Maar wat bedoel je precies met het gebruiken van permissies waar je problemen mee hebt? wat voor permissies bedoel je, als het gaat om permissies over wat iemand wel en/ of niet mag (dus bijvoorbeeld medewerkers kunnen afspraken toevoegen en wijzigen, en de rest van de gebruikers niet) http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/453/ (kan je wel gebruiken, maar dan moet je het wel aanpassen, zodat je niet de keuze hebt om in te loggen als docent of student, maar dat die dat in de DB controleerd)
Verder heeft Jan je al een stukje op de goede weg gezet.
@Robert; het zou kunnen zijn dat je het project zelf graag zou willen maken, voor de mischien iets minder goede phpers dan jou? maargoed ieg bedankt voor jullie hulp, kani k wel wat verder mee en bij volgende problemen laat ik het wel horen.
@Robert; het zou kunnen zijn dat je het project zelf graag zou willen maken, voor de mischien iets minder goede phpers dan jou? maargoed ieg bedankt voor jullie hulp, kani k wel wat verder mee en bij volgende problemen laat ik het wel horen.
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, en zo'n goede PHP-er ben ik niet. Maar het is denk ik voor jezelf ook leuker als je het (voor een groot deel) zelf kan doen, als je gebruik maakt van reeds bestaande scriptjes, die je aan kan passen.
Natuurlijk helpen we je graag als je problemen hebt, dan moet je de vragen gewoon stellen, meestal worden ze redelijk vlot opgelost.
Ik heb nu een login, deze bestaat alleen uit PHP, HTML en de database in SQL.
hier kun je inloggen met je login naam, pass en het soort medewerker dat je bent; Admin, Verpleegkundige, Arts en Secretaresse
nu kan ik dit vanuit m'n database opvragen en zo toegang geven om ze bijvoorbeeld iets te laten wijzigen. daar zou ik nog wel wat hulp bij kunnen gebruiken want dat lukt me nog niet helemaal...