Als ik naar mezelf kijk op het forum, dan zie ik een mooie rode titel soms, terwijl ik tóch online ben?!!

Is geen bug Niek, als je langer dan (ik meen 5 minuten, maar dat weet ik niet zeker) niet hebt vernieuwd, wordt je offline weergegeven. Wanneer je dan vernieuwd, dan is nog niet meteen verwerkt (bij jou) dat je wel online bent. Ik heb het ook wel eens, nog een keer vernieuwen en je ziet jezelf wel weer gewoon online.
Ik dénk, omdat de "content" (posts etc) eerst komen, dan pas de menu's (in de HTML source).

Dat dan in de content nog niet bekend is of je online of offline bent, en dat dat pas wort gecheckt bij de "Actieve leden" onderaan.
Robert schreef op 12.12.2006 18:46
Is geen bug Niek, als je langer dan (ik meen 5 minuten, maar dat weet ik niet zeker) niet hebt vernieuwd, wordt je offline weergegeven. Wanneer je dan vernieuwd, dan is nog niet meteen verwerkt (bij jou) dat je wel online bent. Ik heb het ook wel eens, nog een keer vernieuwen en je ziet jezelf wel weer gewoon online.

Dan is het tog een bug? en ik heb ook wel eens als ik gewoon normaal bezig ben?
en alleen daarvoor een script helemaal omkeren? denk dat bas daar te lui voor is en mij maakt niet zoveel uit...

GR. mebus
Het is beter dan niets weergeven ;).

Reageren