Ik heb voor mijn Zaalvoetbal Team Laatst een Site gebouwd en was benieuwd wat jullie er hier van vinden.

Hij oogt vrij simpel en in de banner is niet echt te zien dat het om een Zaalvoetbal site gaat toch vroeg ik me wel af wat jullie ervan vinden.

http://futsal.junkiexp.com
Ik vind hem er toch erg leuk uitzien. Misschien niet echt een gepaste layout voor een zaalvoetbal site maar toch vind ik dat je het een leuk geheel hebt gemaakt.
Ziet er niet verkeerd uit. Ik had hem al eens gezien. Ik zou de layout echter wat langer maken.
Ja daar zat ik ook aan te denken maar ik wilde het juist compact houden geen poespas enzo dat vind ik voor andere doeleinden wel geschikt maar dit moet gewoon een soort van Mini-Team Boekje voorstellen en dan wil ik alles lekker dicht bij elkaar zodat alles (eigenlijk) in 1 opslag te zien is.
ja erg simpel, en de banner is nogal afgekeken van een tutorial volgens mij. maar lelijk is het zeker niet. Hij is wel erg rood maar dat het storend is nee dat niet. leuke website wel :-)
Ben het met kevin eens, de layout zou ik nog wat aan doen, maar wat je nu hebt is wel overzichtelijk.

Tip, probeer een rotate banner script te verwerken in je header voor als je sponsors hebt. Misschien leuk :-)

Succes verder met je site!
Leuk gedaan, de site in de teamkleuren, aan de foto te zien (alleen hebbben jullie zelf meer wit dan rood in de kleding :P)

Misschien een idee om iets met een voetbal te doen in de header?
Een foto van jullie team in actie in de banner doet het meestal ook wel goed...
@Rik, Nee geen tutorial voor gebruikt heb dat effect ooit per toeval ontdekt en gebruik het de laatste tijd iets teveel :P.

@Robert, ik vind scripten met wit als basis kleur niet echt cool, vandaar dat ik van rood ben uitgegaan, heb hem wel donkerder gemaakt dan teamkleding want die was echt te rood voor een site.

Ik heb geprobeerd onze voetbal en/of team in de banner te verwerken, maar foto's verwerken op een subtiele manier is nog niet echt mijn sterke punt, vandaar dat ik dit ook niet heb laten staan.
JunkieXP schreef op 15.12.2006 10:10
@Rik, Nee geen tutorial voor gebruikt heb dat effect ooit per toeval ontdekt en gebruik het de laatste tijd iets teveel :P.

@Robert, ik vind scripten met wit als basis kleur niet echt cool, vandaar dat ik van rood ben uitgegaan, heb hem wel donkerder gemaakt dan teamkleding want die was echt te rood voor een site.

Ik heb geprobeerd onze voetbal en/of team in de banner te verwerken, maar foto's verwerken op een subtiele manier is nog niet echt mijn sterke punt, vandaar dat ik dit ook niet heb laten staan.

Een idee is om gewoon een gifje ofzo van een voetbal in je header te verwerken, maar die een beetje transparant te laten zijn, zodat de achtergrond er een beetje doorheen schijnt.
Dan kan je ook nog ongeveer hetzelfde effectje gebruiken, om het te laten lijken alsof de bal snel beweegt ofzo. :)

Reageren