Hoi,

Ik zit met een probleem, iemand heeft een mail bom gestuurd naar me e-mail van me website ([email protected]) Dit zijn bijna 200 duizend berichtjes ... dus je kan er van aan gaan dat het een mail bom is. Hierdoor is me diskschijf bijna 2x vol, dus ik heb nogal wat problemen met me host. Maar ik kan die berichtjes niet lezen, laat staan zien! Want ik gebruik webmail, en nu adviseert me host om de berichtjes te verwijderen via Outlook express. Nu wil ik dus inloggen in Outlook express maar dat lukt niet want ik ben ingelogd op een andere account … en ik weet niet hoe ik met Outlook express moet uitloggen, Ik kan dat dus totaal niet vinden!. Dit had ik dus ook tegen me host gezegd hun gaven als antwoord dat ik een 2de email ofzo moest invoegen in outlook express maarja ik heb geen verstand van outlook express, kan iemand het ff stap voor stap uitleggen ;) want ze halen de website nogal vaak offline wegens de disk space ….

B.v.d

[edit]kick naar de goede hoek[/edit]
extra
accounts (of emailaccounts)
tabblad email
toevoegen
email

naam invullen
emailadres invullen
inkomende en uitgaande server invullen
username password invullen
voltooien

klaar

-- zo uit mn hoofd, kan iets bij je anders heten, maar je komt er wel uit.

btw een mailbom is niet de fout van jou maar van je mailhost, die moeten dit detecteren en afvangen
Wat voer je bij gebruikersnaam in? alleen het eerste gedeelte van je mail adress is niet genoeg je moet het @jesite.nl ook bij voegen.
Bedankt Wes, ik heb het gedaan maar hoe wil ik nu naar de acount gaan ben nog steeds ingelogd op een andere …
nou je kan even een aparte map aanmaken waar de mailbom dan even inkomt

gaat zo:

maak een nieuwe map aan onder je inbox

extra > berichtregels > email

vak1: selecteren 'Aan een bepaalde ontvanger'
vak2: selecteren 'verplaatsen naar bepaalde map'
vak3: klik op 'bepaalde ontvanger' , voeg in dat scherm je emailadres toe (waar de mailbom binnen komt)
klik op 'bepaalde map' , selecteer je aangemaakte map