Hallo,,
Kan hier mij iemand helpen met aan een goed werkend criminals script te geraken kheb nu al redenljik veel script op mijn server gegooid mijn database aangpast mjah altijd ergens een foutmelding of een bug.
Kan aub mij iemand een goed werken criminals script geven.
En je verwacht nog reacties ook?

[waarschuwing]
Men is hier niet zo pro-criminals....als je begrijpt wat ik bedoel...
[/waarschuwing]
ik schrijf m'n eigen RPG wel als ik er behoefte aan heb (niet dus).
Men heeft het hier niet zo op Criminal's systeempjes en groot gelijk hebben ze. Ze worden geassocieerd met een groepje jonge jongens die denken even snel geld te kunnen verdienen of 'respect' te krijgen van hun leeftijdsgenootjes. Echter is het ook deze groep die er zelf geen moeite in wil steken en een gebrek aan kennis heeft.

Als je concreet problemen heb wil ik best helpen, maar ik ga niet jouw werk doen. En als je een probleem met een bepaald script heb kan je dat altijd aan de maker doorspelen.
zoek leuk verder zouk zeggen :)
aan deze reacties heb ik niets.
deze zijn dan ook gepost door mensen die een hoog ego hebben.
ik zoek iemand HULPVOL die mij HELPT ipv af te breken als 'jonge jongen'
en ik zal niet leuk verder zoeken, nee.
Nu de test gedaan is wil ik even zeggen dat ik eigenlijk een reporter ben van een belgisch computer tijdschrift en ik ga php forum's af om de community te testen
en zo te zien welke links er zijn tussen domein en vriendelijkheid.
.nl is dik gebuisd zou ik zo zeggen.

groetjes,
rietje verdonck
[off]Ik denk dat je regelmatig goed/vriendelijk geholpen bent gezien je geopende topics en de antwoorden erop[/off]
@ nicholas,

In je eerste post zeg je dat je meerdere scripts op je pc hebt staan maar dat je altijd wel een foutmelding krijgt of het script is buggie.

De hierboven gegeven reactie snap ik dan prima, want zoals je het hier vraagt komt het er op neer dat jij graag werkende script wilt verkrijgen en zo werkt dat nou eenmaal niet hier.

Ik denk dat je op andere php community's niet veel verder komt dan hier met deze vraag.
En dan is dat absoluut geen strenge community hoor, ik ken fora's genoeg waarbij de topic allang gesloten zou zijn....

Ik heb ooit een bende criminal scripts gekregen die ik nog steeds op mijn computer heb staan ( ook deze zijn niet bug free en slecht gescript ).

Ik kan je deze wel sturen zodat je ermee kan gaan knutselen...

Mvg,

Erik
punt1: een belgisch reporter stuurt geen berichtjes met "gay" alleen als inhoud

punt2: dat een 14 jarige (mis bijna 15 ofzo)..zegt dat hij reporter is voor een belgisch tijdschrift.

punt3 : je noemt ook geen namen van bladen

punt4: ga ergenst anders ruzie zoeken met je berichtjes :)

komt ongeloofwaardig over

reporter hehehe ga dat in kaatsheuvel vertellen, daar geloven ze in sprookjes.
nicholas schreef op 21.12.2006 14:00
... Nu de test gedaan is wil ik even zeggen dat ik eigenlijk een reporter ben van een belgisch computer tijdschrift en ik ga php forum's af om de community te testen...
groetjes,
rietje verdonck

Hoi Rietje, of moet ik zeggen Nicholas D'hondt? Succes met je tijdschrift.

mvg,
George Walker Bush

p.s. Ik test belgische computer tijdschriften, gezien jullie slechte onderzoeksmethodes staan jullie echt onderaan!

Reageren