Ik heb een table in een div staan, alleen nu groeit de div niet met de table mee, en valt de table buiten de div (onderaan). Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? IE slikt het wel..
Als de div niet meegroeit, heb je waarschijnlijk een hoogte opgegeven voor de div, terwijl dit niet nodig is. Mag ik verder vragen waarom je eigen een <table> in een <div> gebruikt?
Als de div niet meegroeit, heb je waarschijnlijk een hoogte opgegeven voor de div, terwijl dit niet nodig is. Mag ik verder vragen waarom je eigen een <table> in een <div> gebruikt?
Omdat ik middels javascript de tabledata live kan laten sorteren. Dat is volgens mij niet op een andere manier mogelijk. Als je het clientside wil doen.
de content loopt de div uit. dus de div is bv maar 50px hoog terwijl de table 500px is. De table is in de div genest.
En heb je, zoals ik al vroeg, de div een hoogte meegegeven in je CSS? Als je dat namelijk niet doet, zal hij automatisch meerekken met zijn inhoud.
Tenzij je float's gebruikt hebt, dan kan dat ook weer van invloed zijn.
[quote='femke schreef op 24.12.2006 10:39']de content loopt de div uit. dus de div is bv maar 50px hoog terwijl de table 500px is. De table is in de div genest.
En heb je, zoals ik al vroeg, de div een hoogte meegegeven in je CSS? Als je dat namelijk niet doet, zal hij automatisch meerekken met zijn inhoud.
Tenzij je float's gebruikt hebt, dan kan dat ook weer van invloed zijn.[/quote]
Ja ik heb het veranderd. De fout zat waarschijnlijk in dat niet de div waar de table in stond een height had maar weer de parent ervan... Ik heb hier de height van weggelaten en nu groeit hij inderdaad mee, alleen nu ligt een ander deel van de opmaak op zijn kop, maar dat is wel op te lossen denk ik.