Zou iemand, (niet voor geld) mij willen helpen met een online RPG, niet dat ik nu geen PHP kan of HTML/CSS maar ik kan NIETS met databases. Ik wilde hem al vanaf het begin samen met iemand anders maken.
Misschien hoort dit hier niet, ik ben pas net nieuw.. maar hoe dan ook..
Zelf ben ik héél erg beginnend in PHP maar goed in HTML + CSS. En ik ben een beetje creatief. Dus ik zocht iemand die samen wilde werken. Kan jij dat? (Ik bedoel het PHP & MySQL gedeelte)
Ik neem aan dat je "Het ligt in jouw handen" bedoelt.
Weet waar je aan begint, een RPG is een heleboel werk. Ik weet waar ik over praat, ik ben zelf bezig aan Battle of the Sea.
Denk aan het begin echt goed na over hoe je alles gaat regelen, en probeer te voorkomen dat je halverwege het ontwikkelen nog allerlei grote dingen verzint die ook nog wel in je spel kunnen. Zo voorkom je dat je je halve website moet aanpassen voor één ding.
Ik wil je niet ontmoedigen ofzo hoor, ik geef je gewoon wat tips. Veel succes ermee!
Dit is al de zoveelste webbeased game die niets zal worden, ik heb zelf geen tijd ervoor. Ik houd me namelijk alleen bezig met Webdesign en ik script alleen voor mijn eigen.
Je moet echt wachten met een web-based game maken tot je 1-2 jaar php doet. Ik doe het nu 2 jaar, maar ik weet toch dat een web-based game geen succes wordt. Want er zijn er miljoenen en maar 100 zijn er misschien populair genoeg om er iets aan te hebben.