wie kan mij helpen aan de syllabus van eduvision.
of aan opdrachten voor php om te oefenen.
bvd
En om dan nog een trapje na te geven, op deze pagina kun je e.e.a. aan lesmateriaal bestellen, 't is natuurlijk niet alles wat je tijdens de cursus krijgt, maar moet je toch een aardig eind op weg helpen: http://www.eduvision.nl/boeken/
die deur was ik al door maar dat zijn geen boeken met opdrachten.
bv maak een nieuwsscript. maak een loggin systeem. of maak een mailscript.
in deze boeken staat hoe het moet samen met het script.
beetje uitleg wat ze doen en de meeste boeken beginnen bij het begin.
ik ben meer iemand van geef mij een opdracht met wat punten om na te zoeken en ik ga kijken of ik het kan maken.
Ok, komt ie dan:
Maak een reserveringssysteem waarmee meerdere hotels in meerdere plaatsen/landen in meerdere talen hun eigen kamers via internet kunnen aanbieden. Alle betalingen moeten online worden verwerkt. Bezoekers van de site kunnen zien welke kamers wanneer beschikbaar zijn en op basis daarvan hun eigen reservering maken.

Als database moet je PostgreSQL gebruiken, de php-code moet OOP zijn.

Voor vragen stuur je maar een pm.
ok sorry er zit ook nog wat tussen begin en dit.
dit is nog iets te veel voor mij.
ik dacht dat er wel wat documentatie over was maar ik merk dat dat erg beperkt is.
dan zal ik eerst eens verder gaan met mijn webwinkel en die eens uitbrijden.
in elk geval bedankt voor de reacties
lol @ frank

Rein Frank bedoeld google een beetje rond op tuts je kan best wat gemakkelijke opdrachten zelf verzinnen.
@frank, en dan daarna zeker doorsturen naar jou?
dat noem ik nog eens slapend rijk worden :P

@rein, wat je ook eens zou kunnen doen is een script pakken in de scriptlib en kijken of je het zelf ook kan bouwen, evt. uitgebreider en betere codering.
@Terence: Dat heb je goed begrepen! :P

Reageren