Nu heb ik een content container gemaakt. Het probleem is dat deze de rest van de pagina moet vullen. Zoals je op het voorbeeld kan zien zie je aan de linker kant een klein rood stukje, met daarnaast tekst. Deze 2 div's zouden dus de rest van de pagina moeten vullen. Wat doe ik fout, want gebruik height 100% een container erboven ook en dan werkt het wel goed.

http://home.wanadoo.nl/copyfile/

Heb de site trouwens CSS laten valideren en daaruit komen geen fouten of waarschuwingen.
Ik snap niets van je verhaal.
Als je nu de site opent zie je onder het menu aan de linker kant een stuke rood en in het midden een tekst. Deze staan dus in een container met div's. Nu zie je alleen dat hij maar een aantal pixels hoog is. Hij moet nu alleen de rest van de pagina worden, dus 100%. Maar dit lukt niet. Wat doe ik fout ?
In Firefox zie ik die rode balk niet. In internet explorer wel.
Maar ik ben iet zo goed in css dus kan je niet helpen
Je CSS is een soepzootje. Overal floats, overal height: 100% en min-height: 100%. Je hebt zoveel eigenschappen gedefinieerd dat het resultaat volkomen onvoorspelbaar wordt. Waarom wil je de hoogte van je pagina eigenlijk altijd op 100%?
dat is nodig voor al de balken die aan de zijkanten lopen.
Zou niet weten hoe ik nu een betere code zou kunnen maken
Bestudeer de CSS van een van mijn templates eens. Die lijkt heel erg op jouw lay-out, maar er wordt geen position: absolute gebruikt.
Oke thanks ! Heb er al wat aan gehad en ga het de komende tijd nog even bestuderen en eruit leren !

Reageren