Gezocht: Vrijwilliger/kleine vergoeding (250,-) voor het afmaken van onze voetbalsite.

De nieuwe site is opgezet door iemand en die is na 80% klaar te hebben gemaakt verdwenen. (geen email/msn contact meer). Omdat ik het zonde van het werk vind hoop ik dat iemand hier bereidt is om de site samen met mij af te maken.

Site draait nu nog lokaal op: http://84.85.243.141/index/1.

Als je intresse hebt neem dan contact met me op: phanegem@@zonnet.nl
Ik ben zelfstandige in de it dus mischien dat we ook wat kunnen regelen op dat vlak. (pc spullen tegen inkoopsprijs)
Heb je een precieze lijst van taken die nog gedaan moeten worden? Ik ben zelf niet op de hoogte met PostgreSQL, maar dat lijkt me voor diegenen die hier interesse in hebben wel handig.
Die site, ziet er niet echt pro uit?

Volgens mij kan je beter kwalietijd krijgen.

Groetjes, Robin.
Het probleem was/is meer dat ik zelf de meeste html/pc kennis heb van de vereniging en dus weinig tot geen php/sql. Maar om van het vele upload / corrigeer werk elke maandagmorgen af te zijn wilde ik een site waar er een goed/simple content manager aanvast zat. En als er dan iemand je wilt helpen moet je niet te veel eisen stellen vond/vind ik. Als er hier iemand bereidt is om van scratch opnieuw te beginnen voor hetzelfde aanbod vind ik dat ook geen probleem hoor :-).

Het zijn vooral wat finetune dingen die nog gedaan moeten worden.

Postgresql is trouwens niet echt veel verschillend met mssql (heb ik me laten vertellen)

Dit was mijn lijstje voor de vorige php expert:

krijg overige wedstrijden niet toegevoegd.

Krijg bij overzicht geen datum te zien.

wedstrijd data jeugd ?

Pupil van de week ?

Foto upload staat nog fout in

bij competite verslagen enzo geen datum's

Verwijder een nieuwsbericht werkt niet
LOL als ik het zo zie, maak dan gelijk een heel nieuw systeem :P
Lief dat jullie allemaal vol kritiek zijn over het tot nu toe gepresteerde maar vervolgens niet met de oplossing komen.

Het aanbod staat nog....

Ik zou wel willen, maar ik heb zelf geen verstand van PostgreSQL... dus ik kan niet helpen denk ik. Sorry :-( Had het wel gewilt!
Als het met mysql was geweest had ik je willen helpen, maar ook ik ben erg onbekend met PostgreSQL.
Ik kan niet helpen, maar eventjes een vraag: "Warom postgreSQL en niet gewoon mysql?" dan kunnen veel meer mensen u helpen met uw probleem.
postgreSQL is gewoon een veel betere DB dan MySQL, dus dat snap ik wel.

Reageren