ik heb het volgende script geschreven
en nu krijg ik een witte pagina en er komt niks in de db

<?php

include_once("safe_admin.php");

if($_POST['Thuis'] != "" AND $_POST['Uit'] != "" AND$_POST['Dag'] != "" AND$_POST['Maand'] != "" AND$_POST['Jaar'] != "" AND$_POST['Uur'] != "" AND$_POST['Min'] != "" AND$_POST['Competitieid'] != ""){
$thuis = $_POST['Thuis'];
$uit = $_POST['Uit'];
$dag = $_POST['Dag'];
$maand = $_POST['Maand'];
$jaar = $_POST['Jaar'];
$uur = $_POST['Uur'];
$min = $_POST['Min'];
$competitieid = $_POST['Competitieid'];
$posterid = $_SESSION['user_id'];

$sql = "SELECT id FROM voetbal_wedstrijden WHERE thuis='".$thuis."'" AND " uit='".$uit."'" AND " dag='".$dag."'" AND " maand='".$maand."'" AND " jaar='".$jaar."'" AND " uur='".$uur."'" AND " min='".$min."'" AND " competitieid='".$competitieid."'";
$query = mysql_query($sql);
$count = mysql_num_rows($query);
if($count == 0)
{
$sql2 = "INSERT INTO voetbal_wedstrijden (thuis,uit,dag,maand,jaar,uur,min,competitieid,posterid) VALUES ('".$thuis."','".$uit."','".$dag."','".$maand."','".$jaar."','".$uur."','".$min."','".$competitieid."','".$posterid."')";
echo "Toegevoegd:";
echo "'".$thuis."' - '".$uit."'";
echo "'".$dag."' / '".$maand."' / '".$jaar."' om '".$uur."' : '".$min."'";
}
else echo "Deze wedstrijd bestaat al";
}

?>
zet eens bovenaan:

<?

error_reporting(E_ALL);
Dan krijg je de errors, ik vermoed dat er geen verbinding met de database gemaakt kan worden.
<?php

include_once("safe_admin.php");

if($_POST['Thuis'] != "" AND $_POST['Uit'] != "" AND$_POST['Dag'] != "" AND$_POST['Maand'] != "" AND$_POST['Jaar'] != "" AND$_POST['Uur'] != "" AND$_POST['Min'] != "" AND$_POST['Competitieid'] != "")
{
$thuis = $_POST['Thuis'];
$uit = $_POST['Uit'];
$dag = $_POST['Dag'];
$maand = $_POST['Maand'];
$jaar = $_POST['Jaar'];
$uur = $_POST['Uur'];
$min = $_POST['Min'];
$competitieid = $_POST['Competitieid'];
$posterid = $_SESSION['user_id'];

$sql = "SELECT id FROM voetbal_wedstrijden WHERE thuis='".$thuis."'" AND " uit='".$uit."'" AND " dag='".$dag."'" AND " maand='".$maand."'" AND " jaar='".$jaar."'" AND " uur='".$uur."'" AND " min='".$min."'" AND " competitieid='".$competitieid."'";
echo $sql;
// $query = mysql_query($sql);
// $count = mysql_num_rows($query);
// if($count == 0)
// {
$sql2 = "INSERT INTO voetbal_wedstrijden (thuis,uit,dag,maand,jaar,uur,min,competitieid,posterid) VALUES ('".$thuis."','".$uit."','".$dag."','".$maand."','".$jaar."','".$uur."','".$min."','".$competitieid."','".$posterid."')";
// echo "Toegevoegd:";
// echo "'".$thuis."' - '".$uit."'";
// echo "'".$dag."' / '".$maand."' / '".$jaar."' om '".$uur."' : '".$min."'";
mysql_query($sql2);
// }
echo $sql2;
// else echo "Deze wedstrijd bestaat al";
}

?>

Probeer dat eens
Geen wonder: je voert je tweede query niet uit met mysql_query.
Offtopic: Je hebt nog een paar hele grote problemen in jouw script zitten. In de eerste plaats doe je niets aan beveiliging, mysql_real_escape_string() ontbreekt in zijn geheel, en het datamodel klopt niet. Een datum (met tijd) sla je op in een DATE (of DATETIME) en niet in diverse aparte kolommen.

De naam 'Ajax' sla je toch ook niet op in 4 kolommen?
kolom1: A
kolom2: j
kolom3: a
kolom4: x

Of wel dan?

Verder controleren of de queries wel zijn gelukt, dit mag nooit ontbreken.

Reageren