Ik ben bezig met een site te maken, alleen ik kan niet echt php.
Dit is mijn hoofpagina, en nu zoek ik een script waarme altijd in het onderste vak waar nu de trailers staan, dat daar de nieuwe pagina komt.
Dat het zo'n systeempje is dat de URL er dan zo uit komt te zien. http://moviechaos.nl/contact/index.php?page=toonvraag.php
Alleen dan op de hoofdpagina zelf, dat is gewoon www.moviechaos.nl
Wat hierboven staat heb ik geprobeert zelf te maken, alleen het lukte niet omdat ik mijn index nog niet gemaakt heb en ik weet niet hoedat ik hem goed moet scripten. Je komt op de bovenstaande pagina door naar deze te gaan en op stuur op te klikken. http://moviechaos.nl/contact/maakvraag.php
Alleen dat werkt dan niet omdat de index niet bestaat.
je PHP moet er zo uit zien:
<?php
array toegestane_paginas = ('pag1', 'pag2', 'pag3');
if (isset ($_GET['pag']) && in_array ($_GET['pag'], toegestane_paginas)) {
include $_GET['pag'] . '.php';
}
?>
Dus als ik het goed heb dan moet ik dat php stukje plaatsen in de tabel waar dat de tekst moet komen. En het linken gaat dan via die links daarboven.
Het enigste waar ik dan nog mee zit is dat mijn gedeeltes op de site.(menu/boxoffice enz..)
Die zijn niet in contact met mekaar. Dan als ik in het menu zo'n link plaats wat moet ik dan doen om ervoor te zorgen dat de nieuwe pagina terecht komt in edit.php
Groetjes Neville
Edit: als het makkelijker voor jullie uit te leggen is als dat ik jullie een keer de bron bestanden geef dan laat het maar weten.
@ Neville : probeer is wat er aan je wordt aangeboden. Klopt datgene wat je hebt dan nog niet wat je voor ogen hebt meld dit dan aan het forum zodat we ook gericht advies kunnen geven iets wat we graag doen. Nu wordt het een soort van raad waar je staat of te wel we doen maar wat en jij bent nog steeds niet tevreden ^_*
En als ik het goed heb is array toegestane_paginas = ('trailers.php', 'upload.php', 'reviews/eragon.php');
De pagina's die allemaal daar kunnen verschijenen.
Ik heb de code op dit moment staan in trailers.php omdat daar elke keer de nieuwe pagina moet verschijnen. Maar nu is het zo dat als ik hem geupload heb dat heel dat vak weg is. www.moviechaos.nl
En als dat ik die tabel op de index zet dan is alles wit. Misschien is dit duidelijker. Dit is de code van mijn index.php: www.moviechaos.nl/index.rar