Blanche pakt zijn glazen bol en ziet direct alles wat er bij Kaan fout gaat. Niet dus!

Wat gaat er fout? Welke foutmelding krijg je? Wat gebeurt er niet wat je wel verwacht had? En geef daarnaast ook eens een relevant stuk script!
kijk als ik wil inloggen geeft die fout aan van ( 1 of meer velden zijn niet ingevuld) maar ik heb bij config aangepast mijn adminnaam en paswoord hij pakt hem niet
Dit is nog steeds geen duidelijke omschrijving van je probleem en daarnaast moeten we nu nog steeds gaan gokken waar de fout eventueel zou kunnen zitten...

Als je hulp wilt, zul je je vraag toch echt wat duidelijker moeten stellen. En daarbij zul je ook relevante stukjes van de code die je gebruikt moeten posten.
Bij mij werkt het gewoon.
Kaan schreef op 03.01.2007 14:41
ik heb de hele admin script hier opgegeven
Ja dat is het hem dus juist. Nu moeten wij maar even een heel script gaan doorpluizen op eventuele fouten? Dat ga ik in ieder geval niet doen...

En uit de reactie van SanThe blijkt dat het script gewoon werkt, dus blijkbaar is er niet eens een fout in te vinden. Waarschijnlijk doe jij zelf dan toch iets fout...

Reageren