Hallo,

Ik heb een eigen game-hosting bedrijf, en het loopt goed. Alleen ik wil graag dat mijn klanten hun servers via een ( denk ik ) PHP Scriptje webbased kunnen opstarten. ik weet dat dit mogelijk is ivm ik dit al vaker heb gezien bij hosting bedrijven. Ik zou graag willen weten hoe je dit maakt, of dat iemand mij kan helpen bij het maken van dit script. Ik ben ook bereid iets terug te doen voor de hulp, als jullie mij kunnen helpen met dit te maken zou ik jullie erg dankbaar zijn.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen,
Alvast bedankt

Nick
je kunt eens kijken op php.net bij exec().. hier kun je server commando's mee uitvoeren.. servers moeten opgestart worden via een server commando ljikt mij.. als je de juiste rechten etc. instelt op je server en je 'mag' gebruik maken op je server van exec() (die op de meeste servers staat uitgeschakeld ivm veiligheid, omdat ze zo alles kunnen doen wat ze willen)..
ja, heb er even gekeken.. maar ik heb geen idee hoe ik het zou moeten toepassen, ik ken echt alleen de basis van php. ben er nog niet echt ver mee dus als iemand mij hiermee kan helpen.. en met linux kan ik alles instellen dat is geen prob.. als iemand dit scriptje voor mij kan maken GRAAG! mijn MSN adres om even te overleggen is: [email protected]

Bedankt!

Nick
wat voor game-servers verhuur je allemaal, voor raven-shield kun je bijvoorbeeld n4-Admin gebruiken

Reageren