Hallo,
Wie kan mij helpen aan een script voor een heel eenvoudig cmsje of liever een content edeting systeem want wat ik nodig heb is alleen de mogelijkheid voor de gebruiker van een site om op een enkele pagina tekst te wijzigen. Dus geen autorisaties, geen afbeeldingen invoegen, geen nieuwsberichten, weblogs etc. In de enorme brei op het net wat dit betreft vind ik niets geschikts.
vast bedankt,
sasole
Bedankt voor de tip, iIk heb het helemaal bekeken net maar dit is toch alleen een editor. Die zou ik in het cms hunnen integregen maar daarmee heb ik toch nog geen script om een cms te maken voor de gebruiker? Ik neem aan dat ik eerst een php script nodig heb waarin deze editor moet komen?
Klopt, je moet de editor integreren in een site. Sowieso moet hij achter een login komen te staan en bovendien moet je de interactie met de DB programmeren. Voor tiny_mce (en trouwens ook voor FCKeditor, een andere bekende) is dat trouwens niet echt moeilijk. Ze gedragen zich als een form-element en na versturen van het formulier waarin je ze zet kun je de HTML gewoon opvragen via de POST array.

Reageren