Heb bas ook even ingelicht dat ik zijn post niet geplaats vond voor een april grap.Dus hier het 2de deel van het vorige topic.
Wegens slotje.

mvg wouter

ps : Bas vertelt me dat ik me niet moet opwinden . Heeft die men leeftijd al gezien. Ik kan gerust men mannetje staan (als rechtsachter)
De grap is nu juist: het was geen grap. Met het openen van dat topic heb je je kans daadwerkelijk echt zoveel kleiner gemaakt...

Maar vertel nu eens: wat is de reden? Waarom zou jij mod willen worden? En wees eerlijk, want het kan nu toch geen kwaad meer.
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij solliciteer je zo eerder naar een ban.
IK VINDT HET HARSTIKKE ZIEK
BAN ME DAN MAAR GEEN PROBLEEM MAAK DE KWALITEIT ENKEL MAAR ZIEKELIJKER !!!!!
En nog steeds geldt dat je min of meer foutloos Nederlands moet kunnen.

[edit]Overigens is het ook een vereiste om een werkend toetsenbord te hebben. Met een niet correct functionerende CAPS LOCK toets kun je dus - helaas - geen moderator worden. Jammer, had graag gezien dat je mijn posts ging corrigeren![/edit]

Ok. een oude regel is: om er een te worden moet je het niet vragen.

Verder vervelend lopen en doen en een topic opnieuw openen wat net gesloten is is ook niet echt dat je zegt tantoe vet.

Tis nu even mooi geweest, ik gooi hier ook een slotje op. Commentaar mag in mn inbox, gelieve het nu te laten rusten in het forum. Doe nog iets leuks met weekend, voetbal is zo op tv ;)

Reageren