Gisteren paste ik mijn 404.php pagina aan, nu zou er elke keer die pagina geladen word dit in de mysql worden opgeslagen:

ip, refferer, phpself, date

Maar nu word bij elke gewone pagina ik bezoek een lijtje toegevoegd. PHPSELF is altijd /404.php referrer altijd leeg en ip is random (dus ook de mijne). ik ben bijna 100% zeker dat 404.php nergens geinclude is . het is lijk er op elke pagina een iframe staad, maar dat is er niet.
Als je die 404.php wel nodig hebt, hoe include je hem dan? (een break vergeten in een switch ofzo?)
Word 404.php niet gewoon los aangeroepen? Daar lijkt het wel op als de referer leeg is, en $_SERVER['PHP_SELF'] 404.php is namlijk.
Hij word gewoon aangeroepen met een .htacces ik include hem nergens, maar daar lijkt het op ...
D@rk schreef op 10.10.2004 13:20
maar daar lijkt het op ...
Als je 'm zo includen, zou in iedergeval $_SERVER['PHP_SELF'] de naam hebben van het bestand dat 404.php include. In plaats van 404.php zelf
jep, het lijkt meer dat op elke pagina een iframe staad maar die staad er niet ...
Met 'n 't' dan wel he? :P

ip is random zeg je?
Hoe kan dat nou weer?
-> $_SERVER['REMOTE_ADDR']

refer url
-> $_SERVER['HTTP_REFERER']

phpself
-> $_SERVER['PHP_SELF']

Die hebben mij nog nooit problemen gegeven,
het zal aan de rest van je script liggen ...
Ik bedoel niet random maar gewoon de mijne of gelijk welke bezoeker er op mijn site is. En gebruikte juist dezelfde vars die jij zegt. ik heb een groot vermoeden dat mijn host een verkeerde instelling heeft. maar ze willlen het weer niet toegeven ...

Reageren