Hojz!

Ik wil mijn bezoekers de mogelijkheid geven om een HTML profiel te laten maken.

Alleen is het probleem dat je via Javascript Cookies kunt stelen.

Kan ik het beste gewoon Javascript blokkeren? Maar dan kunnen zij weer geen Javascripts gebruiken wat de meesten wel willen, hoe los ik dit het beste op?

Nick
Een html profiel? Dat kan je toch met een ubb parser oplossen? Geen echte html tags gebruiken dus maar net zoals hier op php hulp de [.b] tekens.

Een eenvoudige WYSIWYG kan je ook gebruiken. Dan zien je bezoekers direct hoe hun profiel er uit gaat zien.

Jij kan als "webmaster" geen javascript blokkeren. Dat is aan de bezoeker van jou site hoe hij zijn browser heeft ingesteld. Ik denk dus dat je het in bovenstaande hoek moet zoeken.

edit:ubb aangepast
Hangt er vanaf waar je de cookies voor wilt gebruiken. Als het om het inloggen gaat, kun je natuurlijk ook gewoon sessies gebruiken.
Cookies zijn voor het inloggen.

Dus dan is het veiligst om een sessie login te gebruiken?
hee ben nieuw en had een vraagje (ben nog jong 15 jaar) en wil eigenlijk een beetje een eigen criminal game beginnen zijn daar speciale boeken voor ofzo als jullie me willen helpen graag bedankt een bericht sturen mag ook (als dat kan) want snap het hier nog niet echt
Jermain schreef op 09.01.2007 19:08
hee ben nieuw en had een vraagje (ben nog jong 15 jaar) en wil eigenlijk een beetje een eigen criminal game beginnen zijn daar speciale boeken voor ofzo als jullie me willen helpen graag bedankt een bericht sturen mag ook (als dat kan) want snap het hier nog niet echt

Jermain: Ten eerste hoort jou berichtje niet in dit topic. Start een nieuwe topic als je een vraagt hebt.
Ten tweede als je een rpg wilt maken, leer dan eerst php. Dus begin helemaal onderaan, want een rpg is niet makkelijk om die goed en veilig te maken.
ok sorry en bedankt maar als ik dat een beetje snapt zijn er dan speciale boeken voor wel nederlands he:P
PHP5 & MySQL, Leer jezelf professioneel werken met of kan ik dat boek dan gewoon gebruiken?

Reageren