Bij de volgende selectie krijg ik niet de gegevens van het gewenste getal eruit, maar van de laatste 3 ingevoerden. Volgens mij zit er iets fout in de WHERE, maar wat???
<?php
$select2 = "SELECT entry_date, voornaam, tv, achternaam, mv, adres, email, postcode, woonplaats, tel1, tel2, mobiel, email, gebd, gebp, cursus, boot, optimist, laser, pico, laservago, jzkb, kielboot, catamaran, surfen, kajuitzeilen, aanmeldenmet, opmerking FROM exp_freeform_entries WHERE entry_date = '1168198380' AND entry_date = '1168198382' ORDER BY entry_id DESC LIMIT 0,3";
?>
Uiteindelijk wil ik van de nummers variable maken. Alleen om te testen heb ik er even vaste waarden voor gebruikt. Het moesten geen = maar < en >. Heb nu het volgende, maar nog steeds niet het resultaat:
<?php
$select2 = "SELECT entry_date, voornaam, tv, achternaam, mv, adres, email, postcode, woonplaats, tel1, tel2, mobiel, email, gebd, gebp, cursus, boot, optimist, laser, pico, laservago, jzkb, kielboot, catamaran, surfen, kajuitzeilen, aanmeldenmet, opmerking FROM exp_freeform_entries WHERE entry_date > 1168198380 AND entry_date < 1168198382 ORDER BY entry_id DESC LIMIT 0,3";
?>
Wil dus de gegevens laten zien als iets tussen twee waardens zit.
klopt helemaal dat alleen ...81 eruit kan komen. Dat is dus vanwege de test nu. Later zullen de getallen variabelen worden, maar omdat het nu niet werkt. Wil ik het eerst even werkend met dit vaste getal doen. Daarna gooi ik zo de variable erin.
WHERE entry_date > 1168198380 AND entry_date < 1168198382
En waar is dan de datum? Een datum sla je op in een DATE of DATETIME en die eisen toch echt het formaat yyyy-mm-dd of yyyy-mm-dd hh:mm:ss
Ik vrees dat je hier een unix-timestamp in een INT hebt gegooid... Zie hoofdstuk 12.5 van de MySQL-handleiding voor een overzichtje van functies waar je géén gebruik meer van kunt maken.
Tip: Pas e.e.a. aan en ga gebruik maken van een DATE of DATETIME.
WHERE entry_date > 1168198380 AND entry_date < 1168198382
En waar is dan de datum? Een datum sla je op in een DATE of DATETIME en die eisen toch echt het formaat yyyy-mm-dd of yyyy-mm-dd hh:mm:ss
Ik vrees dat je hier een unix-timestamp in een INT hebt gegooid... Zie hoofdstuk 12.5 van de MySQL-handleiding voor een overzichtje van functies waar je géén gebruik meer van kunt maken.
Tip: Pas e.e.a. aan en ga gebruik maken van een DATE of DATETIME.
In hoofdstuk 12.5 lees ik nergens dat je dan niet meer van de opti WHERE AND kan gebruik maken. Het inschrijfformulier zit in een ingebouwde module en kan niet zomaar de invoermethode veranderen.