Ik heb een spelerdetail pagina. Hierin zou ik een foto van elke speler willen inladen. Ik heb dus in mijn sql tabel een kolom spelerFoto aangemaakt en daarin bij elke speler: /foto/naamspeler.jpg
al mijn foto's zitten dus uiteraard in de map 'foto'.
Als ik nu naar de pagina 'spelerdetail' ga krijg ik ipv die foto een rood kruiske op de plaats waar de foto moet zijn.
Mijn spelerdetail is dus één pagina waar de verschillende spelersgegevens op weergegeven na een link op de 'ploegpagina'.
Ga ik nu rechtstreeks naar die foto dan krijg ik het wel. Iemand enig idee waar ik fout zit?
kolom heeft de naam "Spelerfoto" en dat zit in de tabel "spelers"
Er zit momenteel nog maar één foto in de map 'foto' omdat er nog voor andere spelers moet in orde gemaakt worden. Dus ik zou het zeer logisch vinden moest ik voor de andere spelers nog een rood kruiske krijgen, maar niet bij jonas omdat zijn foto in orde is.
kolom heeft de naam "Spelerfoto" en dat zit in de tabel "spelers"
Er zit momenteel nog maar één foto in de map 'foto' omdat er nog voor andere spelers moet in orde gemaakt worden. Dus ik zou het zeer logisch vinden moest ik voor de andere spelers nog een rood kruiske krijgen, maar niet bij jonas omdat zijn foto in orde is.