Ik heb net een nieuwe font gedownload en wil die gaan gebruiken in adobe photoshop.
Hoe doet ik dat?

Alvast bedankt!;)
Dan ga je nar:

C:\WINDOWS\Fonts en dan installeer je het font (als dat nog neit gedaan is) anders staat hij al in photoshop.

Mocht je hem nunet gedownload hebben, dan is het mogelijk dat je eerst de PC opnieuw moet opstarten!
vdleije schreef op 12.01.2007 21:31
Mocht je hem nunet gedownload hebben, dan is het mogelijk dat je eerst de PC opnieuw moet opstarten!

Weet niet wat voor PC jij hebt, maar lijkt me vrij prehistorisch als je daarvoor al opnieuw moet starten.
Je pakt het bestand ergens uit, en sleept het (of copy/paste) het daarna in de font map (c:/windows/fonts/).
Niet uitpakken in fonts, dan werkt het niet. Windows moet de font namelijk installeren, en doe dat automatisch als je iets in de fontmap plakt. Maar als je een prog het in de fontmap laat zetten werkt het niet.

robin schreef op 12.01.2007 22:28
Zonder enters :)
@vdleije+WillemJan Zijderveld(lange naam zeg:P): Bedankt, dat zal lukken:) !

@robin: Sorry, ik word er zelf altijd pissig van als iemand niet googled en nou doe ik het zelf niet!
Zal er volgende keer op letten!
vdleije schreef op 12.01.2007 21:31
Dan ga je nar:

C:\WINDOWS\Fonts en dan installeer je het font (als dat nog neit gedaan is) anders staat hij al in photoshop.

photoshop iig!

Reageren