Voor mijn website www.managef1.com zoek ik een creatieve php scripter. Ik wil graag een geheel nieuw databasegestuurd systeem maken. Managef1 is een spel gebaseerd op het besturen van een Formule 1 team. Het huidige systeem is zelf gemaakt maar door gebrek aan kennis en tijd weet ik niet hoe ik het kan uitbreiden.

In principe is dit een betaalde opdracht, het nieuwe systeem hoeft niet in een keer gemaakt te worden. Bij voorkeur zoek ik dan ook een vaste scripter die uiteindelijk mijn wensen kan omzetten in tastbaar resultaat. Graag zou ik willen dat de uiteindelijke scripter betrokken is bij het spel en het niet enkel voor het geld doet.

Bij interesse of meer informatie graag mailen naar: [email protected]
Ik ben niet echjt into racing, dus ik kan daar niet echt helpen vrees ik, maar ik heb misschien wel een tip.. een goede manier om aan gemotiveerde programmeurs te komen is misschien eens rond te kijken tussen de leden die deelnemen aan dat spel.

Het feit dat ze meespelen in jou spel geeft al aan dat ze geinteresseert zijn in het onderwerp en het spel, en die hebben vast tal van ideeen wat beter/makkelijker kan oin het spel en de site, en ook nog eens de lol van het beheren van je eigen spel.. hmm
Hey, onder mijn leden bevinden zich helaas geen kenners van Php, ik ben eigenlijk de enige die er wat vanaf weet en mijn kennis is ook vrij beperkt. Ik zoek echt iemand die mijn gedachtes kan verwezelijken
Lijkt me eerst een goed idee om de CSS aan te passen voor IE 7
Je website is niet echt het bezoeken waard zo....
de header in ie7 is inderdaad slecht, maar voor de rest een mooie site :)

Reageren