Nu we toch bezig zijn met reviewen ;-).
Wat vinden jullie van mn nieuwe site?
Het wordt een compleet nieuwe homepage, weblog-gedeelte werkt nu ongeveer.
Ik hoor graag aanbevelingen.
Mooi.. netjes !!
Lekker creatief, wel wat aan de drukke kant, je hebt niet echt 1 centraal punt op je site. Ik mis eigenlijk een blauwe kleur in de site. Ik vind de plaatjes die je gebruikt allemaal wat "vaag", niet echt sprekend, daardoor vind ik de layout een beetje flauw.

Een admin link is niet nodig lijkt me.

Het is navigatie, geen navigati

Vat het op als opbouwende kritiek ;)

@arendJan
Admin-link gaat verdwijnen.
Ik zat zelf ook al te kijken dat het wat aan de donkere kant is, heb je een tip wat anders zou kunnen?
en ik weet niet waar je het woord navigati vandaan haalt, maar er staat toch echt navigate (engels....weet je wel!!)
@SAIMEN: Oh, je gaat je site half in het nederland half in het engels doen zeker ;)

Ik zou gewoon wat meer heldere kleuren gebruiken, iets meer contrast enzo... (site is niet te donker hoor)

SAIMEN - padding
padding - SAIMEN
Aangenaam kennis te maken he

Leuke layout
Vreemde kleurencombo maar ik vindt hem wel mooi
Die blokjes lijntjes kan je beter in een andere kleur doen (roze of groen)
Misschien de letters iets lichter.
Lettergrote is perfect leesbaar
Ga zo door
@Arendjan:
nee

@webmakerij:
Padding is inderdaad beter! ;-).
Die lijntjes heb ik expres een andere kleur gedaan, om wat meer kleurverschil te krijgen. Wordt het anders niet te eentonig?

Nee ik denk het niet.
Momenteel vind ik het een onrustige factor. Dit is meestal op te lossen door de kleuren terug te laten komen.
mooi man! alleen vind ik het niet echt mooi dat als je op archief drukt en je een maand hebt uitgezocht dat je dan nog de tekst een beetje ziet van de home pagina.

Reageren