In de FAQ staat dat je een layout op zich mag kopiëren, maar de afbeeldingen niet. Alleen als je daarvoor toestemming vraagt aan degene die de design heeft gemaakt.
Maar de verdere layout kan je wel kopiëren, ze dagen je uit om er van te leren en met wat je hebt geleerd een eigen layout te maken.
Robert dat zeg je idd goed, je mag zowel de HTML als de CSS gewoon kopieren, maar de afbeeldingen niet. Maar vaak heb je dan dus ook niks aan de layout opzich. Ookal zijn er ook wel wat afbeelding loze layouts gemaakt.
Maar ik denk dat TS wel op de images doelde...
Robert dat zeg je idd goed, je mag zowel de HTML als de CSS gewoon kopieren, maar de afbeeldingen niet. Maar vaak heb je dan dus ook niks aan de layout opzich. Ookal zijn er ook wel wat afbeelding loze layouts gemaakt.
Maar ik denk dat TS wel op de images doelde...
Je kan toch met het idee van die afbeeldingen een nieuwe afbeelding maken? En op het formaat van die afbeeldingen. Ik snap dat die op de afbeeldingen zou doelen, daarom noemde ik het ook op deze manier, omdat de TS dan ws wel snapt dat het de bedoeling is dat je zelf je afbeeldingen maakt en dus eigenlijk ook uiteindelijk je layout.