Ik zoek, voor mijn zus, een klein Flash-spelletje. In het spel is het de bedoeling dat je met je muis tussen twee lijntjes door moet gaan, waarbij je de lijntjes niet mag raken. Aangezien het voor kleine kinderen gebruikt gaat worden, moet het niet te moeilijk zijn. Ook is het leuk als ze, als ze het eind gehaald hebben, een 'beloning' krijgen, bijvoorbeeld een grappig plaatje/filpmje te zien krijgen.

Ik zou het graag zelf maken, maar ik kan geen Flash. Ik heb net Macromedia Flash Basic 8 gedownload, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik kan wel dingen tekenen en laten bewegen, maar hoe ik dat kan koppelen aan de muis enzo, is mij niet helemaal duidelijk. Een (aantal) tut(s) daarover zou dus ook niet erg zijn!
ik wil een opstapje voor je maken, maar waar ga je het voor gebruiken?
Jason de Ridder schreef op 27.01.2007 16:37
ik wil een opstapje voor je maken, maar waar ga je het voor gebruiken?

Herjan schreef op 27.01.2007 15:36
Ik zoek, voor mijn zus, een klein Flash-spelletje ... Ik zou het graag zelf maken, maar ik kan geen Flash.

Waar het voor gebruikt word is dus gezegd :)
Verder is flashkit.com ook een erg uitgebreide site.
M'n zus gaat het gebruiken voor haar opleiding. Ze moet iets doen met voorbereidend schrijven ofzo, dus lijntjes overtrekken en dat soort onzin. Met dit spelletje kunnen ze dan hun fijne motoriek oefenen.

Ik ben zelf ook al begonnen aan de hand van de tutorials waar Jan me op wees.

Reageren