hallo,
ik wil graag een simpel Reacties kunnen voeren op mijn site!
net zo als hier, maar dan niet dat je moet in loggen!
ok leuk dat wij het weten! maar wat verwacht je, dat wij dat even in elkaar draaien, het heet hier phphulp! Ik wil best helpen als je ergens niet uitkomt of een klein stukje script schrijven maar ik maak (niet gratis) hele scripts!!

Sorry dat ik zo bot overkom, maar het wordt nogal vervelend al die mensen die denken dat wij even iets in elkaar zetten

Ik zou zeggen verdiep je zelf eens in php en MySQL dan zul je zien dat het niet eens zo moeilijk is

Veel suc6

[edit]
hier staat een topic over php tuts voor beginners, misschien heb je daar wat aan.
Je kunt natuurlijk ook even kijken tussen de scripts of daar iets staat, maar ik denk niet dat je het snel werkend krijgt op de manier die jij wil als je er geen verstand van hebt.
[/edit]

[edit]
Ik zie in je profiel dat je ervaring hebt met php, dan is het waarschijnlijk niet meer zo heel veel werk meer
[/edit]
ik zal ff een opzetje in teks voor je maken:
-je maakt een bestand met reactie.inc.phpo
-daarin functie reageren()
-door die functie wordt gechekt: is het formulier al verzonden? zo ja: in db pleuren, met het juiste id van de pagina waar je op dat moment bent. zo nee, een formulier tonen
-ook functie reacties()
-die zoekt het id van de pagina uit de url op, en haalt alle goede reacties uit de db.
Succes ermee!
ik weet niet maar ik heb GEEN ervaring met php, maar als ik de script heb kan ik ze zelf met wat hulp verandere, mijn aankomende opleiding word ICT dus dan kan ik eindelijk beter worden un php!

Want k werk aan een site (Clan site) voor counterstrike source :P
En wil het mooi maken, ik werk met iframes en meer ook niet :P

sinds deze week ook met php :P
maar het is wel moerlijk :(
Maar w8 maar over 6 jaar :P
Dan maak ik hele scripts :D (hoop ik :P)
Mitch schreef op 28.01.2007 19:32
ik weet niet maar ik heb GEEN ervaring met php, maar als ik de script heb kan ik ze zelf met wat hulp verandere, mijn aankomende opleiding word ICT dus dan kan ik eindelijk beter worden un php!

Want k werk aan een site (Clan site) voor counterstrike source :P
En wil het mooi maken, ik werk met iframes en meer ook niet :P

sinds deze week ook met php :P
maar het is wel moerlijk :(
Maar w8 maar over 6 jaar :P
Dan maak ik hele scripts :D (hoop ik :P)

Ik zou zo zeggen, als je het toch wil leren, begin dan niet zo groot. Doe de cursus op essetee.be: HIER.

En doe van de tutorials die hier zijn te vinden de tutorial over normalisatie, en dan denk ik dat je een heel eind komt om het zelf te maken.

Verder nog wel een opmerking: Probeer je website op te bouwen met div's en css, dat is de manier waarop het tegenwoordig gebeurd.
Ik heb ook een reactiesysteem gebouwd. nou ben ik wat gevorderder dan jij maar ik zou het toch wel in een week klaarspelen met behulp van de tuts. Ikzelf doe er nu ongv een dag over en dan lekker op mn gemak.
@ Robert
"bouwen met div's en css" ook geen erveraring
I'm a Real noob

Reageren