weet iemand waar je mooie flashgames kan downloaden voor je eigen site. Games zoals je op spele.nl etc vind. Ik ben gaan zoeken, maar echte games heb ik niet gevonden. (wel boter-kaas en eieren etc)
Bij spele.nl kun je ook rechtermuisknop indrukken. en dan op bron weergeven kliken zoek dan de url van het swf bestand op en download het met frontpage
En ik denk niet dat dat zo zal zijn, want de naam van de maker staat al in de FlashFile, dus je zal moeilijk kunnen doen alsof "het door jou is gemaakt".
sorry, ik heb geen frontpage, maar oke, stel dat ik dat instaleer, hoe kan ik dan het swfbestand downloaden?
[edit]
dat lijkt mij ook, robert, bedankt voor die link, ik kende dat vandale.nl nog niet;)
[/edit]
?
Onbekende gebruiker
28-01-2007 18:03
Gewoon de broncode van de .swf file includen op je pagina kan heus geen kwaad. Dat wordt denk ik niet gezien als plagiaat, omdat er (wat Robert al zei) meestal de naam van de maker er al in staat. Eventueel kun je ook nog eens een bronvermelding bij zetten.
Zolang je de .swf file niet gaat bewerke en de naam van de originele maker verwijdert, is er niets aan de hand.
?
Onbekende gebruiker
28-01-2007 18:07
Daar maak je geen vrienden mee, dan gebruik je hun bandbreedte zonder dat ze er zelf iets mee opschieten en bovendien zijn de betere sites hiertegen beveiligd...
Plagiaat is het niet echt, want de maker staat onder het spel zelf of in de flash animatie zelf.
Zij gebruiken gewoon een simpel CMS systeem waarin ze een link knallen en een title. Met een meld-misbruikfunctie + reageren + stemmen. Daarnaast wordt er dan de pagina van het spel in HTML gegenereerd en onder de categorie van het spel geplaatst. Vervolgens wordt er een IFRAME gegenereerd met het spel erin.