Hallo,

Ik wil Vista Transformation Pack 6.0 op mijn XP installeren, waardoor ie er als een Vista uit ziet, maar nu is de vraag: is het veilig? Weet iemand het? Kan ik het scannen oed?

Mvg,
Jonathan
Ik ken het niet, maar je kan gewoon even je virusscanner deroverheen knallen toch?
Ik doe/deed zelf ook veel met themas op XP, maar heb nooit ergens problemen mee gehad... :)
Ik wel een keer, was een thema met een trial icon pack, toen trial afgelopen was, waren de icons weg, maar ook de standaard Windows icons waren weg.. Dus kreeg je op veel plekken van die rare icons.
Ik heb het wel eens gebruikt, ik vond het er allemaal heel mooi uitzien, maar ik heb nu Vista officieel en orgineel, dus ik heb het eraf gegooit.
Zover mijn ervaring ging, vond ik het wel een mooi proggie.
Ok, ziet er redelijk echt uit, met voorwaarden enzo. Nu een vraagje, wat raden jullie aan om te kiezen?

[hr]

Zo te zien als ik bij de 2e afbeelding de bovenste optie kies, kan ik veel meer style-dingen instellen, zoals startbalk etc. die kunnen bij de onderste niet. Wat kiezen jullie?
Gewoon doen Jonathan, ik heb deze ook gedraaid en het werkt als een zonnetje!

Hij is zelfs verboden door microsoft omdat hij te goed was of zo ;)
@Jonathan

Zoals ik het begrijp gaat die bij de 2e optie systeembestanden aanpassen. Hierdoor zullen een aantal systeemdingen anders worden, en het is maar de vraag of je dat gemakkelijk weer kan herstellen. (dingen als bootscreen en dergelijke zijn wel gemakkelijk te herstellen)
Bij de 2e optie zullen die systeembestanden hetzelfde blijven,maar wordt gewoon een soort thema ingesteld waardoor het op Vista lijkt.
waar kan je die skin downen? en wat zijn de verijsten
Hahaha
Hoe kun je nou hyper worden van een paar plakplaatjes over WINDOWS heen? ;)
Ik weet niet. Maar ik heb een prob: alles is goed, behalve de pictogrammen op het bureaublad. Heb al eens extra gerestart...

Reageren