ik wil een goeie tutorial over sessions!!!
met headers en doorlinken beveiliging alles (dat ik er ook wat vsn snap!!)

MVG Robin de Vries
ik wil één miljoen euro, zodat ik ook eens een mooie ferarri kan kopen.

Als je nou gewoon had gevraagd: weet iemand een goede tutorial over sessions met headers en doorlinken enzo, dan had ik waarschijnlijk voor je gezocht. Maar zo helaas...
stien schreef op 31.01.2007 19:37
ik wil één miljoen euro, zodat ik ook eens een mooie ferarri kan kopen.

Als je nou gewoon had gevraagd: weet iemand een goede tutorial over sessions met headers en doorlinken enzo, dan had ik waarschijnlijk voor je gezocht. Maar zo helaas...

Precies.. En waarom kijk je niet even op www.php.net en zoek je daar op sessions..
maar het is toch een aanvraag forum!!!!
aanvraag forum? :\ volgens mij is dit nog altijd een hulp forum... waarbij jezelf het eerste initiatief neemt. zoals je ziet zijn op deze manier weinig mensen bereid je te helpen.
Doe mij maar vista Ultimate, een 21"monitor en The Godfather. En een Coca Cola Lemon.

En ff serieus: Wij hebben hier een zoekfunctie in de tutorial-lib, de script-lib, dan hebben we alstijd nog de [php]sessions[/php] op php.net. en we hebben ons ouwe maatje [google]sessies[/google] google.

Mag ik nog een cassis?
Jonathan schreef op 31.01.2007 20:28
Doe mij maar vista Ultimate, een 21"monitor en The Godfather. En een Coca Cola Lemon.

En ff serieus: Wij hebben hier een zoekfunctie in de tutorial-lib, de script-lib, dan hebben we alstijd nog de [php]sessions[/php] op php.net. en we hebben ons ouwe maatje [google]sessies[/google] google.

Mag ik nog een cassis?

Waarom de Ultimate versie ;) Waarschijnlijk gebruik je de helf niet eens..
Maar die cola.. inderdaad.. Lekker hoor.. doe mij ook maar :-)
21inch? Doe mij maar een 24" Mac :)

Robin de Vries schreef op 31.01.2007 19:47
maar het is toch een aanvraag forum!!!!

Klopt. Maar dat slaat nergens op. Deze forumtak zou gewoon moeten verdwijnen.
SanThe schreef op 31.01.2007 20:58
[quote='Robin de Vries schreef op 31.01.2007 19:47']maar het is toch een aanvraag forum!!!!

Klopt. Maar dat slaat nergens op. Deze forumtak zou gewoon moeten verdwijnen.[/quote]

Hier ben ik het niet mee eens. hier kunnen namelijk ook perfect dingen als :

"Ik zoek een script wat dit en dit doet. Heeft iemaand dit of weet iemand waar ik dat kan vinden".

Verder is dit een aanVraag tak en zou je het dus in ieder geval een beetje subtieler kunnen proberen :)
Een aanvraag forum je geen commandeer forum!

Reageren