ik wil één miljoen euro, zodat ik ook eens een mooie ferarri kan kopen.
Als je nou gewoon had gevraagd: weet iemand een goede tutorial over sessions met headers en doorlinken enzo, dan had ik waarschijnlijk voor je gezocht. Maar zo helaas...
ik wil één miljoen euro, zodat ik ook eens een mooie ferarri kan kopen.
Als je nou gewoon had gevraagd: weet iemand een goede tutorial over sessions met headers en doorlinken enzo, dan had ik waarschijnlijk voor je gezocht. Maar zo helaas...
Precies.. En waarom kijk je niet even op www.php.net en zoek je daar op sessions..
aanvraag forum? :\ volgens mij is dit nog altijd een hulp forum... waarbij jezelf het eerste initiatief neemt. zoals je ziet zijn op deze manier weinig mensen bereid je te helpen.
Doe mij maar vista Ultimate, een 21"monitor en The Godfather. En een Coca Cola Lemon.
En ff serieus: Wij hebben hier een zoekfunctie in de tutorial-lib, de script-lib, dan hebben we alstijd nog de [php]sessions[/php] op php.net. en we hebben ons ouwe maatje [google]sessies[/google] google.
Doe mij maar vista Ultimate, een 21"monitor en The Godfather. En een Coca Cola Lemon.
En ff serieus: Wij hebben hier een zoekfunctie in de tutorial-lib, de script-lib, dan hebben we alstijd nog de [php]sessions[/php] op php.net. en we hebben ons ouwe maatje [google]sessies[/google] google.
Mag ik nog een cassis?
Waarom de Ultimate versie ;) Waarschijnlijk gebruik je de helf niet eens..
Maar die cola.. inderdaad.. Lekker hoor.. doe mij ook maar :-)
21inch? Doe mij maar een 24" Mac :)