Beste Forumleden,

Ik weet niet precies waar het mee te maken heeft dus ik hoop dat ik het in de goede categorie heb gezet.
Sinds kort zijn weij in het bezit van een videosysteemscript(een soort youtube). Dit is gekocht en dus niet zelf gescript. Het script is geinstalleerd via een install file waarbij ik het volgende moest opgeven ook: binary, achter het invoerveld stond ook nog dit: (i.e. /usr/bin/ffmpeg).
Als wij nu een video uploaden krijgen we de volgende foutmelding:
Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: ffmpeg_movie in /home/video/domains/militaryvideos.nl/public_html/upload.php on line 83
Hopelijk kan iemand ons helpen met deze fout of weet iemand hoe we dit op kunnen lossen.
Je mist een bestandje, of er is een bestandje niet ge-inculde. Heb je een bestandje dat de naam 'ffmpeg' draagt, of dat de tekst 'class ffmpeg_movie' in zich heeft?

Ow, en neem contact op met de maker. Die kan je direct helpen, en ik neem aan dat je ook wel support mag verwachten waneer je voor een script betaald. Daarbij kan hij dan het probleem waarschijnlijk voor anderen ook meteen fixen.
Bovenin het bestand upload.php word het config bestand geinclude.. in config.php staat deze regel..
$config['ffmpeg'] = '/usr/bin/ffmpeg';

wij denken dat er een verkeerde locatie is zou dit kunnen??

Reageren