Hallo,

Voor de website van mijn sport vereniging willen we een vernieuwd fotoboek hebben wat makkelijker is.

Nu zaten wij zelf te denken aan de volgende opties:

- Categorieen (hoeft geen subcategorieeen)
- Automatisch Tumbs maken op gewenste formaat
- Aanklikken grotere versie natuurlijk
- 20 foto's (in rijen van 4 breed, 5 hoog) per pagina daarna volgende pagina
- Makkelijk foto's in het album zetten via ftp ofzo..
- mogelijkheid om in een album als je de grote foto ziet om dan met een knopje naar de volgende of vorige foto te gaan

Ik heb wel zitten zoeken en kwam bij hele uitgebreide systemen uit of systemen die het net niet zien. Qua template moet het zeer eenvoudig zijn. Het moet namelijk in een bestaande website komen dus de opmaak moet er zijn maar er hoeft geen layout omheen...

Nu is dus mijn vraag of iemand ervaring heeft met een goed script of een goed script weet ? hopelijk kunnen jullie mij helpen met dit probleem.
Klik, simpeler kan ik het niet maken. Upload mappen/foto's naar de ftp server en mijn script doet de rest. (voorbeeld)

- Categorieen (hoeft geen subcategorieeen)
Verschillende mappen.
- Automatisch Tumbs maken op gewenste formaat
Kan je zelf instellen.
- Aanklikken grotere versie natuurlijk
Uiteraard.
- 20 foto's (in rijen van 4 breed, 5 hoog) per pagina daarna volgende pagina
Geen probleem
- Makkelijk foto's in het album zetten via ftp ofzo..
Jup.
- mogelijkheid om in een album als je de grote foto ziet om dan met een knopje naar de volgende of vorige foto te gaan
Done.

ik heb die al getest arjan maar dan komt alles op 1 rij achter elkaar te staan....
Bedankt robert ik gaat hem eens testen

Zijn er nog mensen die andere systemen weten ?
Wesley Toet schreef op 02.02.2007 08:11
ik heb die al getest arjan maar dan komt alles op 1 rij achter elkaar te staan....

Kleine moeite om er even een divje omheen te zetten met een maximale breedte. Of na een x aantal foto's een br te echoƩn.
heb nu die van arjan gebruikt die hij in 1 van ze reacties had gepost ..... heb het script nu in een tabel geinclude en nu gooit ie er na een aantal gewoon een nieuwe regel in..

Gaat hem even iet uitwerken en uiterlijk pimpen en dan laten zien aan mensen van de vereniging of ze het iets vinden

Reageren