Halllloooww allemaaal

Ik heb net photoshop gedownload !

en ik weet nu niet hoe ik een serial kan invoegen hoe doe ik dit wat dat staat nergens !
Uhm.. photoshophulp.nl? Daarbij is het illegaal om de software te downloaden en vervolgens een serial van iemand anders te gebruiken.

Elwin
Doet het niet :S
Soort van geval van 'Duh!'.
Je snapt toch zelf ook wel dat ik daarmee bedoelde dat je je vraag op precies het verkeerde forum stelt... PHP heeft in princiepe helemaal niets met Photoshop te maken, waarom zouden mensen het hier dan weten?

(en ja ik besef me heus wel dat een heleboel het weten, omdat ze zelf ook enige grafische ervaring hebben, daar de meeste websites bouwen. Maar feit blijt dat je illegaal bezig bent en ik denk niet dat de beheerders van deze site het op prijs stellen als hun website een middel is voor jouw illegale praktijken...)

Elwin

[Edit: Typo]
Elwin, heb je opties van photo shop????

ik geloof niet dat jij alles wat er op jou PC draait betaald en officieel geregistreerd staat..

neemt niet weg dat de begin vraag hier niet hoord.

je vermeld dat het programma niet gedownload mag worden.. daar heb je al een punt dat niet klopt..

je mag rustig een trial downloaden.. niets mis mee.. het punt dat er na komt dat is fout ja.. maar hier jij hebt niet het recht om hier over te oordelen.. daar heb je een BSA voor.

dit wou ik hier even over kwijt.

Edwin
@Edwin:
Nu we toch offtopic bezig zijn...
Elwin heeft volledig gelijk, hij zegt NERGENS dat je geen trial mag downloaden, maar WEL dat je deze niet mag download om direct te kraken of whatever...
oke dan gaan we voor de form even door..

ik vind ook dat hij ergens volledig gelijk heeft maar zijn argumentatie vind ik niet passen..

hij zegt namelijk dat je NIET MAG downloaden..
dat klopt niet.

maar ik zal niet zo pietluttig doen..

Edwin
Topic dicht.

Reageren