Ey, me internet vliegt er de heletijd eruit!
Ik had zo internet test op adsl gedaan en die zei, de éne keer dat de modem het was en de andere keer de verbinding.
weet jullie wat de probleem kan zijn,? heb er al iets van 2 weken last van en springt die internet om de kwatier ofzo weg.
want dat is nogal klote want vanavond heb ik nogal een grote poker toernooi op het INTERNET
Kan echt vanalles zijn... kapotte modem, fout in je koperkabel, fout in de glasvezel, kapotte verdeelkast bij je in de buurt, ...
Beste wat je kan doen is eventjes je ISP contacteren ;-) .
?
Onbekende gebruiker
04-02-2007 10:45
Modem opnieuws starten.
Heb je draadloos? Dan even dichterbij je zend station gaan zitten, kijken of er muren, spanningsbronnen, magnetrons e.d. tussenzitten.
Heb je een kabeltje, wissel dan eens van kabel of gooi je kabel door een kabel tester.
Ook het draadje tussen je modem en de binnenkomende kabel.
Veder is het natuurlijk ook raadzaam om op de site van je provider te kijken naar storingen.
modem even direct zonder splitter op je isra-punt aansluiten. mocht dat niet werken, een ander modem daar direct op aansluiten. mocht dat niet werken kan het zijn dat je NT kaduuk is of er iets in de wijkcentrale foutzit.
klik.
Bij mij was het prob dat ik dus instelde dat alleen computers met die pcnaam en dat macadres (heeft niets met apple te maken) dat bepaalde ip adres kregen. zorgt altijd voor problemen, helaas.